اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد و خریداری تجهیزات آزمایشگاهی با تخفیف ویژه

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد از برپایی اولین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران خبر داد و گفت: در این نمایشگاه‌ها به مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها تخفیف ویژه داده می‌شود.

دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد و خریداری تجهیزات آزمایشگاهی با تخفیف ویژه

علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرده که برای کاهش وابستگی آزمایشگاه‌های داخلی به تجهیزات و مواد وارداتی و همچنین استفاده از توانمندی‌های داخلی و حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان کارهایی در دست اقدام است.

این مسئول افزود: در زمینه ساخت تجهیزات و تولید مواد آزمایشگاهی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پی فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی درنظر دارد تا اولین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران را در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از تاریخ 17 تا 21 اردیبهشت‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار کند.

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: معاونت علمی ریاست جمهوری از مراکز پژوهشی و دانشگاه‌های متقاضی خرید محصولات تأیید و عرضه شده در این نمایشگاه در قالب «یارانه خرید» طبق ضوابطی که اعلام خواهد شد، حمایت ویژه‌ای خواهد کرد.

مرادی افزود: از این رو، بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی استان برای شرکت در این نمایشگاه و در صورت نیاز خرید تجهیزات آزمایشگاهی با قیمت مناسب و تخفیف ویژه دعوت به‌عمل می‌آورد.

انتهای پیام/82009/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول