اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه لوازم صوتی، تصویری و جهیزیه عروس در قم افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از ماه پایانی سال نخستین نمایشگاه لوازم صوتی، تصویری و سرویس جهیزیه عروس فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قم آغاز کرد.

نمایشگاه لوازم صوتی، تصویری و جهیزیه عروس در قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این نمایشگاه که تا پنجم اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم پذیرای عمومی بازدیدکنندگان است لوازم منزل، تابلو فرش، لوازم صوتی و تصویری، وسایل جهیزیه عروس و... از سوی تولیدکنندگان با تخفیف ویژه عرضه شده است.

در نمایشگاه لوازم صوتی، تصویری و جهیزیه عروس 50 غرفه برپا شده است که 80 درصد این غرفه‌ها به تولیدکنندگان و فروشندگان قمی اختصاص داده شده است.

همچنین در حاشیه برپایی این نمایشگاه جشنواره عرضه تابلو فرش بر خواهد شد و در قالب این جشنواره تابلو فرش‌های نفیس اثر استادکاران قم، تبریز و... عرضه می‌شود.

برای بازدید کنندگان از این نمایشگاه تسهیلاتی نظیر توزیع کارت‌های تخفیف در نظر گرفته شده است که این کارت‌ها تا پایان سال اعتبار خواهد داشت و همچنین هر شب به قید قرعه به دارندگان این کارت‌های تخفیف هدایای ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

علاقمندان به بازدید از نخستین نمایشگاه لوازم صوتی، تصویری و جهیزیه عروس می‌توانند از امروز تا پنجم اسفند ماه از ساعت 15 تا 22 به محل دائمی نمایشگاه‌های قم واقع در انتهای خیابان خاکفرج مراجعه کنند.

انتهای پیام/2258/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول