اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان:

نمایشگاه بین‌المللی همدان موفق به أخذ مدرک EMD شد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گفت: نمایشگاه بین‌المللی استان همدان موفق به أخذ مدرک EMD شد.

نمایشگاه بین‌المللی همدان موفق به أخذ مدرک EMD شد

محمدرضا بیاناتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: دوره تخصصی مدیریت پیشرفته نمایشگاهی EMD تحت حمایت انجمن جهانی نمایشگاه‌های UFI و تحت مدیریت ECE طی چهار دوره حضوری و غیرحضوری در محل سالن میلاد سازمان توسعه تجارت ایران با حضور پنج تن از مدرسان بین‌المللی برگزار شد.

وی افزود: این دوره با توجه به مصوبات یکصد و پنجمین نشست کمیته ارزیابی و صدور مجوزهای نمایشگاهی از سوی انجمن نمایشگاه‌های ایران و با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و با رهاورد «توسعه بیش از پیش صنعت نمایشگاهی در جمهوری اسلامی ایران»، برگزار شد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان ادامه داد: در این دوره‌ها مطالبی چون مدیریت پروژه‌ها برای نمایشگاه‌ها، بازاریابی رویدادهای ویژه، صنعت نمایشگاهی، حمایت‌های مالی، مدیریت بازاریابی، سازماندهی و استراتژی خدمات، مدیریت استراتژی کنفرانس‌ها، تحقیقات بازار، بازاریابی الکترونیکی، حمایت‌های مالی، مدیریت فرهنگ‌ها، کنترل مالی، حسابداری و منابع مالی، انگیزه و رویدادها، کترینگ و CRM از جمله سرفصل‌های تدریس شده بود.

وی با بیان اینکه متقاضیان برگزاری نمایشگاه‌ها در صورتی که مدرک دوره مدیریت نمایشگاهی EMD را دریافت نکرده باشند، امکان بررسی درخواست آنان در کمیته ارزیابی و صدور مجوزهای نمایشگاهی وجود ندارد، ابراز داشت: با توجه به اهمیت بالا بردن سطح و توان علمی و جایگاه دست‌اندرکاران صنعت نمایشگاهی از طریق کسب آزمون‌های تخصصی نوین و تأییدیه مجمع جهانی نمایشگاهی، ضرورت دریافت این گواهینامه در اولویت قرار گرفته است.

بیاناتی مشارکت و قبولی در دوره‌های مدیریت نمایشگاهی EMD را یکی از پارامترهای مؤثر در امر رتبه‌بندی مجریان و سایت‌های نمایشگاهی عنوان کرد و افزود: تأثیرگذاری مثبت به ارتقای دانش فنی و توانایی برگزارکنندگان و مطابقت فعالیت‌های نمایشگاهی و تجربیات برگزارکنندگان با استانداردهای بین‌المللی، ارتقای کیفیت، اجرای نمایشگاه‌ها و حفظ برتری و جایگاه صنعت نمایشگاهی از دستاوردهای برگزاری این دوره بود.

وی اظهار داشت: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان همسو با استان‌های یزد، تهران، فارس، قزوین، اصفهان، گیلان، گلستان، کرمان، بوشهر، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ... توانست گواهینامه معتبر دوره مدیریت نمایشگاهی EMD را دریافت و برگ زرین را برای صنعت نمایشگاهی استان به ارمغان آورد.

انتهای پیام/89002/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول