اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بخش نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های اصفهان:

16شرکت چینی در نمایشگاه سنگ اصفهان شرکت می‌کنند

رئیس بخش نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: 16 شرکت چینی در نهمین دوره از نمایشگاه سنگ، معادن و صنایع وابسته اصفهان شرکت می‌کنند.

16شرکت چینی در نمایشگاه سنگ اصفهان شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید نایب‌زاده امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری نهمین دوره نمایشگاه صنعت سنگ، معادن و صنایع وابسته اظهار کرد: این نمایشگاه از 11 تا 15 اردیبهشت امسال با حضور شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی در اصفهان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه سنگ از نمایشگاه‌های تخصصی و مادر استان و جزو نمایشگاه‌های برند و معرفی شده به سازمان توسعه تجارت است، اضافه کرد: اصفهان مهد صنعت سنگ ایران به شمار می‌رود و معادن سنگ و شهرک‌های صنعتی بسیاری در استان اصفهان وجود دارد.

رئیس بخش نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه درصدد کیفی‌سازی روند این نمایشگاه در استان اصفهان هستیم، تصریح کرد: این شرکت در نظر دارد که نمایشگاه‌های سنگ، معادن و صنایع وابسته را با همکاری انجمن سنگ استان به صورت ویژه برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه سنگ، معادن و صنایع وابسته در بخش‌های مختلفی از جمله معادن، طراحان و ساخت و ساز، عملیات تولید سنگ‌های خام، بخش‌های لجستیکی، حمل و نقل و ماشین‌آلات و تجهیزات حفاری معادن در اصفهان برگزار می‌شود، ادامه داد: حضور بخش‌های مختلف در این نمایشگاه به این دلیل بوده است که نمایشگاه سنگ، معادن و صنایع وابسته با یک محور خاص برگزار نشود.

نایب‌زاده با اشاره به اینکه استان‌های تهران، قم، خراسان رضوی، فارس، زاهدان و مرکزی از استان‌های شرکت‌کننده در نهمین دوره از نمایشگاه سنگ، معادن و صنایع وابسته هستند، تاکید کرد: 16 شرکت چینی در نهمین دوره از نمایشگاه سنگ، معادن و صنایع وابسته اصفهان شرکت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه البته حضور شرکت‌های چینی در این نمایشگاه تنها در بخش ابزار‌آلات و تجهیزات است، افزود: همچنین در این نمایشگاه نمایندگانی از کشور‌های آلمان، ترکیه و ایتالیا حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/63004/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول