اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه‎ریزی استانداری بوشهر:

محتوای نمایشگاه‎های بهاره نظارت و مدیریت شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت برنامه‎ریزی استانداری بوشهر گفت: شرکت نمایشگاه‎های بین‌المللی استان بوشهر بر محتوای نمایشگاه‎های بهاره در سطح استان نظارت و آن‌ها را مدیریت کند.

محتوای نمایشگاه‎های بهاره نظارت و مدیریت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا عوض‌پور صبح امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: این شرکت مسئول مدیریت و هماهنگی بین نمایشگاه‎ها در استان است و انتظار می‎رود در کنار نظارت فرمانداران بر محتوا و کیفیت برگزاری نمایشگاه‎های بهاره شرکت نیز مدیریت مناسبی در این زمینه داشته باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه‎ها در همه شهرستان‎ها باید با هم هماهنگ و همسو باشد و اینگونه نباشد که قیمت‎ها در شهرستانی با شهرستان دیگر متفاوت باشد طوری که موجب نارضایتی مردم شود.

عوض‌پور بر قیمت مناسب و معنادار کالاهای قابل عرضه در نمایشگاه‎های بهاره در مقایسه با قیمت‎های بازار در کنار توجه به کیفیت مطلوب این کالاها تاکید کرد.

سرپرست معاونت برنامه‎ریزی استانداری بوشهر با تاکید بر جذابیت کالاهای ارائه شده در نمایشگاه‎های بهاره یادآور شد: بازار یکی از دغدغه‎های مهم امروز مردم است و ما برای ساماندهی بازار مسئولیت قانونی، اجرایی و اخلاقی داریم و لازم است از همه ظرفیت‎های استان در این راستا کمک بگیریم.

وی ادامه داد: قرار نیست همه مشکلات را یک شبه حل کنیم اما باید با تدبیر و انجام اقدامات کاربردی و راهبردی مشکلات مردم را به حداقل برسانیم و در این راستا اولویت ما مدیریت عرضه و تقاضا در بازار است.

عوض‌پور با اشاره به تاکید رئیس جمهور در این زمینه گفت: برگزاری نمایشگاه‎های بهاره اتفاقی است که هر سال در استان می‎افتد و باید تلاش کنیم امسال با کیفیت و کمیت بهتر و بیشتر باشد تا زمینه رضایتمندی و رفاه مردم را در ایام عید فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه‎های بهاره عرضه مستقیم کالا فرصتی است برای مردم که قدرت انتخاب داشته باشند ضمن اینکه فرصت رقابتی نیز در بازار ایجاد می‎کند.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول