اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان خبر داد

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از افتتاح دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان، اسباب بازی و سرگرمی، تفریحی، ورزشی و لوازم و تجهیزات کمک‌آموزشی در همدان خبر داد.

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در همدان

محمدرضا بیاناتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از افتتاح دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان، اسباب بازی و سرگرمی، تفریحی، ورزشی و لوازم و تجهیزات کمک‌آموزشی در همدان خبر داد.

وی گفت: این نمایشگاه در فضای عمومی بالغ بر 14 هزار مترمربع و به صورت مفید در 5 هزار مترمربع در سالن‌های الوند، هگمتانه و ابن سینا با رویکرد آموزشی و تفریحی آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان همدان حضور فعال اداره کل آموزش و پرورش همدان، اداره بهزیستی شهرستان همدان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پلیس راهنمایی و رانندگی و توزیع برق استان همدان را از نقاط قوت این نمایشگاه برشمرد.

وی ادامه داد: مؤسسه‌های تیزهوشان، کانون‌های زبان، کودک برتر و مرکز خانه بازی و آموزش در این نمایشگاه حضوری جدی برای استعدادیابی کودکان و نوجوانان در موضوعات مختلف خواهد داشت.

بیاناتی تصریح کرد: در مجموع بیش از 110 نماینده از استان‌های همدان، تهران، اصفهان، خراسان رضوی و فارس آخرین متدها، تحقیقات، دستاوردهای آموزشی، وسایل تفریحی و سرگرمی را با ایجاد زمینه‌ای برای ارائه ایده‌ها و طرح‌های جدید و همچنین ایجاد بستری مناسب برای آشنایی خانواده‌ها با سرگرمی‌های آموزش نوین در اختیار عموم قرار خواهند داد.

وی در پایان تأکید کرد: این نمایشگاه تا چهارم بهمن ماه از ساعت 10 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/89002/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول