اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان خبر داد

انعقاد 30 قرارداد قطعی در نمایشگاه آستاراخان روسیه

خبرگزاری فارس: مدیرکل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان از انعقاد قطعی 30 قرارداد در بخش‌های مختلف در نمایشگاه آستاراخان روسیه خبر داد.

انعقاد 30 قرارداد قطعی در نمایشگاه آستاراخان روسیه

عبدالرحیم جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی خوزستان که از تاریخ 14 تا 11 اسفندماه سال جاری در آستاراخان برگزار شد بیش از 30 قرارداد قطعی در بخش‌های کشاورزی، مواد غذایی، سیمان و خرما به امضای مقامات ایران و آستاراخان روسیه رسید.

وی افزود: 60 واحد تولیدی از تولیدکنندگان خوزستان در بخش‌های کشاورزی، مواد غذایی، صنایع دستی، پتروشیمی، نفت، گاز و پالایش در این نمایشگاه شرکت کردند که با این کار می‌خواستیم ضمن شکستن دیوار تحریم‌ها حلقه اتصالی بین تولیدکنندگان و تجار خوزستانی و تجار روسی برقرار کنیم تا بدین وسیله مایحتاج و نیازمندی‌های آستاراخان روسیه را نیز تامین کنیم.

مدیرکل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان تصریح کرد: به اعتراف مردم و مسئولان این نمایشگاه بهترین نمایشگاهی بود که تا الان در آستاراخان روسیه برگزار شده است.

*در حال برگزاری نمایشگاه در یکی از کشورهای قطر، روسیه و عراق هستیم

وی درباره برنامه‌های کاری آینده شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان عنوان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه در یکی از کشورهای قطر، روسیه و عراق در زمینه صنایع دستی، فرش دستباف، تابلو فرش، غذاهای حلال و نمایشگاه تجاری و بازرگانی اصناف هستیم که البته هنوز چیزی قطعی نشده است.

مدیرکل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان خاطرنشان کرد:علاوه بر این قصد داریم از چندین کشور خارجی برای برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز دعوت کنیم که در صورت قطعی شدن موجب تحولی بزرگ در استان خوزستان می‌شود.

وی با بیان اینکه مهمترین دستاورد شرکت در این نمایشگاه نمایش توانمندی‌های صادراتی خوزستان در یک کشور خارجی بود، بیان کرد: دیگر دستاورد ارزشمند حضور در این نمایشگاه این بود که تولید کنندگان و بازرگانان خوزستانی جرات و جسارت این را پیدا کردند که پا را فراتر از مرزها گذاشته و به وسیله صادرات کالاها و تولیدات خود علاوه بر به رخ کشیدن توان خود در خارج، مشتری خاص خود را پیدا کنند.

وی با اشاره به کیفیت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه آستاراخان بیان کرد: کیفیت کالاها و تولیدات ما در مقایسه با کیفیت کالاهای وارداتی آستاراخان یک سر و گردن از آنها بالاتر و قیمتشان هم مناسب‌تر بود و علاوه بر آن استقبال از صنایع دستی در نمایشگاه آستاراخان هم بسیار عالی بود.

*نمایشگاه آستاراخان در مقایسه با نمایشگاه بصره بهتر و منظم‌تر بود

این مقام مسئول با اشاره به آمادگی برگزاری نمایشگاه در سایر کشورهای جهان اضافه کرد: نمایشگاه آستاراخان در مقایسه با نمایشگاه بصره بهتر و منظم‌تر بود و به دلیل نیازمندی آستاراخان در بخش‌های کشاورزی و صنایع غذایی استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه شد که ما را بسیار امیدوار کرد.

وی در پایان گفت: در فاصله زمانی کمتر از دو ماه توانستیم دو نمایشگاه خارجی برگزار کنیم که یکی نمایشگاه بصره با شرکت 77 غرفه از ایران بود که 90 درصدشان خوزستانی بودند و دیگری هم همین نمایشگاه آستاراخان بود.

انتهای پیام/ 72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول