اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین خبر داد

برپایی نمایشگاه سوغات و هدایا در قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برپایی نمایشگاه طبیعت، حیات‌وحش، سوغات و هدایا از هشتم تا پانزدهم اردیبهشت ماه به مدت هشت روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان خبر داد.

برپایی نمایشگاه سوغات و هدایا در قزوین

علی وحدتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: نمایشگاه طبیعت، حیات‌وحش، سوغات و هدایا از تاریخ هشتم تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری به مدت هشت روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در نمایشگاه طبیعت، حیات‌وحش، سوغات و هدایا در بخش طبیعت و حیات‌وحش انواع حیوانات اهلی و وحشی، پرندگان زینتی، خزندگان، حیوانات سینمایی و سیرک، ماهیان زینتی، گل و گیاهان زینتی به نمایش علاقمندان گذاشته می‌شود.

‌مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ابراز داشت: نمایشگاه طبیعت، حیات‌وحش، سوغات و هدایا از ساعت 16 تا 21 شب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره) جنب صدا و سیما برای بازدید علاقمندان دایر است.

این مسئول اذعان داشت: در نمایشگاه طبیعت، حیات‌وحش، سوغات و هدایا فعالان و تولیدکنندگان بخش سوغات و هدایا از استان‌های قزوین، تهران، اردبیل، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی، کرمان، خراسان رضوی، قم، اصفهان، فارس، زنجان، گیلان و همدان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی توسعه صنعت گردشگری، آموزش و ارتقا سطح معلومات شهروندان، حفظ و پایداری محیط زیست و حیات‌وحش، آشنایی بیشتر با جانوران و گیاهان و نقش آن‌ها در ایجاد اشتغال و درآمدزایی بین اقشار مختلف جامعه، معرفی توانمندی‌های استان و کشور در زمینه سوغات، هدایا و آشنایی بیشتر مردم با فرهنگ آداب و سنت‌های مناطق مختلف را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه طبیعت، حیات‌وحش، سوغات و هدایا عنوان کرد.

انتهای پیام/77009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول