اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

چهارمین نمایشگاه یار مهربان در اصفهان گشایش یافت

پیش از ظهر امروز آیین افتتاحیه چهارمین دوره نمایشگاه یار مهربان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد.

چهارمین نمایشگاه یار مهربان در اصفهان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شهرداری اصفهان از چهار سال گذشته تا کنون با برگزاری نمایشگاه‌های یار مهربان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی اقدامات ویژه‌ای را انجام داده است و مردم اصفهان با حضور خود در این نمایشگاه‌ها مسئولان را در راستای توسعه این اقدام فرهنگی حمایت می‌کنند.

دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین اقشار جامعه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی به شمار می‌روند و مسئولان شهر اصفهان با برگزاری نمایشگاه یار مهربان در راستای گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی در میان دانش‌آموزان تلاش می‌کنند.

پیش از ظهر امروز آیین افتتاحیه چهارمین دوره نمایشگاه یار مهربان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد.

چهارمین نمایشگاه یار مهربان که از امروز آغاز شده است تا 23 فروردین ماه امسال نیز ادامه دارد و اهدای رایگان کتاب و لوازم ورزشی به آموزشگاه‌های شهر از جمله از مهم‌ترین اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه یار مهربان به شمار می‌رود.

در حال حاضر فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در میان مردم و در سطح جامعه کم‌رنگ است اما مسئولان باید بر روی این موضوع مهم سرمایه‌گذاری کنند و با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف درصدد تقویت و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی به عنوان یکی از مهم‌ترین رخداد‌های فرهنگی در میان مردم و در سطح شهر‌ها باشند.

انتهای پیام/63004/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول