اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون استاندار کرمان:

معلمان‌ افرادی ضامن سلامت جامعه تربیت کنند‌

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: معلمان باید انسان‌هایی تربیت کنند که ضامن سلامت جامعه باشند و جامعه را به سمت و سویی ببرند که هدف و آرمان پیامبران بوده است.

معلمان‌ افرادی ضامن سلامت جامعه تربیت کنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد ظهر امروز در همایش تجلیل از معلمان نمونه منطقه‌ای، شهرستانی و استانی در کرمان اظهار داشت: معلمی شغل انبیا‌ء است و معلمان برای اینکه بتوانند نقش انبیاء را ایفا کنند، باید به خود و توانایی‌هایشان اعتماد کنند.

وی با اشاره به اینکه چه بسا معلمانی که افراد را برای شهادت تربیت کردند، مقامی بالاتر از شهدا داشته باشند، افزود: ما معلمان می‌توانیم جامعه را به سمتی حرکت دهیم که آن جامعه به سمت و سوی ارزش‌ها گام بردارد و البته در این مسیر باید همانند انبیا مشقات زیادی را تحمل کرد.

مهرشاد ابراز داشت: بر اساس سخنان گهربار امام راحل (ره)، معلم سرمنشأ هدایت و ساخت انسان‌ها است.

وی گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت‌ها و هدایت‌های رهبری در بسیاری از مراحل از مدارج علمی بالا برخوردار است به دلیل تلاش و مجاهدت‌های معلمان است که باید آن را حفظ کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان تصریح کرد: معلمان باید برای احیای این نسل تلاش کنند، همان‌ طور که دشمن برای وارد آوردن ضربه به نسل جوان و نوجوان به طور دائم در تلاش است.

مهرشاد بیان داشت: باید نسل جوان و نوجوان را آموزش دهیم تا از ارزش‌های الهی پاسداری کنند و مسیر انقلاب را به سمتی ببرند که بتوان آن را به دست ولی‌عصر (عج) بسپاریم و رضایت امام زمان (عج) در رضایت ولی‌فقیه است و باید تلاش کرد که این امر محقق شود.

وی عنوان کرد: معلمان باید انسان‌هایی تربیت کنند که ضامن سلامت جامعه باشند و جامعه را به سمت و سویی ببرند که هدف و آرمان پیامبران بوده است.

مهرشاد افزود: سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام ‌حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، نقش و جایگاه معلمان در تحقق فرامین و اهداف رهبری باید در سال جاری ظهور پیدا کند.

وی عنوان کرد: ‌پاک‌ترین نسل کشور در دست معلمان قرار دارد، پس باید در تربیت این نسل کوشید و برای ایجاد حماسه سیاسی و اقتصادی تلاش کرد.

انتهای پیام/80018/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول