اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

22 معلم و فرهنگی نمونه شهرستان جم تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور مردم و مسئولان، 22 معلم و فرهنگی نمونه شهرستان جم تجلیل شدند.

22 معلم و فرهنگی نمونه شهرستان جم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم فرماندار جم ظهر امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان جم اظهار داشت: تعلیم و تعلم از موارد بسیار مهمی است که در آموزه‌های ناب و آسمانی دین اسلام مورد توجه فراوان قرار گرفته است و همه معصومین (ع) و بزرگان دین بر اهمیت آن تأکید ورزیده‌اند.

عبدالرسول زارع افزود: در اندیشه ناب و اصیل اسلامی، معلمان و اساتید به عنوان سرمایه‌های عظیم اجتماعی، با تلاشی دلسوزانه، خالصانه و سرشار از حس وظیفه‌شناسی، تمام همت خویش را در مسیر ترویج ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص)، اشاعه کرامت انسانی و گسترش فرهنگ دینی صرف می‌کنند.

وی اضافه کرد: تعلیم و تعلم از شئونات الهی محسوب می‌شود، به گونه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) درباره جایگاه الهی و انسان‌ساز تعلیم و تعلم فرمودند " تعلیم و تعلم عبادت است" و از سوی دیگر، در جهان امروزین از علم‌آموزی و دانش‌اندوزی به عنوان معیاری مؤثر و مهم در توسعه همه جانبه یاد می‌شود.

فرماندار جم یادآور شد: تردیدی نیست که تعالی و توسعه ایران اسلامی با کوشش و جوشش عالمانه و عاملانه آموزگاران و دبیران عزیز محقق خواهد شد به نحوی که رهبر معظم انقلاب اسلامی این قشر زحمتکش و خدوم را سازندگان نسل آینده و چراغ مملکت دانسته‌اند.

زارع با اشاره به ویژگی‌های استاد شهید علامه مرتضی مطهری گفت: این اسوه بصیرت و اندیشه‌ورزی، پاره تن امام راحل عظیم‌الشأن بود و آن رهبر بزرگ در ارتباط با شهید مطهری فرمودند "مطهری فرزندی عزیز برای من و پشتوانه‌ای محکم برای حوزه‌های دینی و علمی و خدمتگزاری سودمند برای ملت و کشور بود".

در این آیین که با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار شد تعداد 22 معلم و فرهنگی نمونه شهرستان جم مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول