اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز با حضور جمعی از مسئولان

معلمان نمونه کرمان تجلیل شدند

معلمان نمونه منطقه‌ای، شهرستانی و استانی کرمان با حضور مسئولان تجلیل شدند.

معلمان نمونه کرمان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، 54 معلم نمونه منطقه‌ای، شهرستانی و استانی امروز در همایش تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان در مجتمع فرهنگی ـ ورزشی سعادت شهر کرمان با حضور معاون سیاسی ـ امنیتی و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمان و مدیرکل آموزش و پرورش مورد تجلیل قرار گرفتند. 

محمدرضا سلطان‌زاده در همایش تجلیل از معلمان نمونه منطقه‌ای، شهرستانی و استانی اظهار داشت: هفت هزار داوطلب در مرحله مدرسه‌ای به منظور انتخاب معلم نمونه منطقه‌ای و شهرستانی داشته‌ایم.

معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: پرونده سه هزار معلم متقاضی شرایط معلم نمونه شهرستان‌ها مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد 112 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی عنوان کرد: معلمان نمونه استانی و منطقه‌ای در 27 رشته تدریس انتخاب شدند که دو نفر از این تعداد به عنوان معلم نمونه کشوری و 52 نفر به عنوان معلم نمونه منطقه‌ای، شهرستانی و استانی در کرمان انتخاب شدند.

انتهای پیام/80018/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول