اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

اصلی‌ترین ابزار معلم توانمند، کتاب است

معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: معلم توانمند اصلی‌ترین ابزارش کتاب به عنوان یار مهربان است که می‌تواند مسیر حرکتی جامعه را متحول کند.

اصلی‌ترین ابزار معلم توانمند، کتاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جعفر نوع‌خواه عصر امروز با حضور در مراسم تجلیل از معلمان مدرسه شهید شهریاری به مناسبت هفته معلم و گرامیداشت مقام شهید مطهری در بین کارکنان این مدرسه با تبریک روز معلم با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره)، مقام معلم را همتراز انبیا دانست و اظهار داشت: موفقیت جامعه به موفقیت شهروندان آن بستگی دارد و موفقیت هر انسانی نیز بی‌شک در نتیجه آموزه‌های معلمان شکل گرفته است.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: چنانچه اطاعت از پیامبر (ص) واجب بوده و راهکار آن نیز به ‌کار بستن رهنمودهای آن حضرت است، راه تقدیر و تشکر از معلمان نیز به ‌کار بستن آموزه‌های معلمان و تحصیل شایسته است.

معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود، جایگاه کتاب را در زندگی روزمره هر فرد مهم دانست و افزود: مطالعه کتاب در هر سنی و موقعیتی ضروری است، چراکه کتاب ضمن افزودن به معلومات، در ارتقای فرهنگ هر فرد و جامعه نیز نقش تأثیرگذاری دارد.

نوع‌خواه همچنین با تمجید از نقش معلمان در تشویق دانش‌آموزان به مطالعه کتب غیر درسی در کنار کتب درسی، دانش‌آموزان حاضر در مراسم را به این مهم توصیه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم هدایایی به رسم تقدیر به تعدادی از معلمان نمونه این دبیرستان اهدا شد.

انتهای پیام/62005/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول