اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

معلمان نمونه رودبار جنوب معرفی شدند

معلمان نمونه شهرستان رودبار جنوب با حضور مسئولان در همایش بزرگ فرهنگیان تجلیل شدند.

معلمان نمونه رودبار جنوب معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی امام جمعه رودبار جنوب در همایش فرهنگیان این شهرستان اظهار داشت: معلم یک شخصیت برجسته معنوی در جامعه محسوب می‌شود و نگاه ویژه مردم نسبت به معلم نشأت گرفته از قرآن و روایات اسلامی است.

وی افزود: معلم کسی است که پس از طی سختی‌ها و مشکلات به این مرحله علمی و مقام رسیده است و  شخصیت علمی معلم منحصر به زمان و مکان و حد مرز و مختص به یک طیف خاص نیست، بلکه متعلق به تمام بشریت است.

امام جمعه رودبار بیان داشت: علم معلم برای همه چراغ هدایت و روشنایی دارد و از این نظر است که در آموزه‌های دینی و روایات اسلامی برای معلم یک مقام ویژه قائل می‌شوند.

گروهی تصریح کرد: معلم کسی است که تعلیم، آموزش و درس‌های خوبی که سبب پیشرفت تعالی جامعه اسلامی است را می‌دهد و امروز مسئولان در هر رده مملکتی قرار دارند، مدیون معلمان خود هستند.

وی بیان داشت: اگر به معلم به دیدگاه حقوق‌بگیر نگاه شود، این جفا و ظلم در حق معلم است، زیرا علم چیزی نیست که ما بخواهیم در برابر آن پول بدهیم و علم نور است و خداوند در دل هر کسی که بخواهد قرار می‌دهد.

امام جمعه رودبار خاطر نشان کرد: معلم یکی از مصادیقی است که به واسطه آن نور پیدا کرده و با آن دارای ارزش می‌شوند، معلم متدین، متعهد و دلسوز در هر روستا و محله می‌تواند، نقش اول هدایتگری را داشته باشد.

به گزارش فارس، در این همایش معلمان نمونه شهرستان رودبار جنوب با حضور مسئولان تجلیل شدند.

انتهای پیام/2655/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول