اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش معلمان نمونه منطقه‌ای

88 معلم نمونه آموزش و پرورش قزوین تقدیر شد

در همایش معلمان نمونه منطقه‌ای از 88 معلم نمونه ناحیه یک آموزش و پرورش قزوین تقدیر شد.

88 معلم نمونه آموزش و پرورش قزوین تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همایش معلمان نمونه منطقه‌ای به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و میلاد حضرت زهرا (س) در سالن اجتماعات کوثر قزوین برگزار شد.

در این همایش حبیبی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، سیاهکلی مرادی مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش قزوین، حاج کریمی مدیر ناحیه دو آموزش و پرورش قزوین، ظاهری رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه و قندی بخشدار کوهین نیز حضور داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به جایگاه معلم اظهار داشت: به راستی معلمی هنر سوختن و ساختن است، زیرا این قشر همواره مانند شمع می‌سوزد تا بزرگ مردان آینده را به جامعه هدیه کند.

جعفر حبیبی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی قرار داریم، افزود: امیدوار هستیم دبیران دلسوز استان هدیه یک سال تلاش خود را با گرفتن نمره قبولی توسط دانش‌آموزان بگیرند و با خاطره‌ای خوش سال تحصیلی را به پایان برسانند.

وی با بیان اینکه در هفته معلم دو نکته از اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به قشر معلمی داشته باشند و شرایطی را فراهم کنند تا نوع نگاه جامعه به قشر فرهنگی جامعه به مراتب تغییر کند.

حبیبی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای فرهیخته و مطلوب در حد و اندازه و تراز جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم، باید در پرداختن به جایگاه و منزلت معلمان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

در این همایش نیز مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش قزوین با اشاره به سالروز شهادت استاد مطهری و بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: بدون شک شهید مطهری یکی از اساتید بزرگ کشور و جمهوری اسلامی بود که با تفکر و اندیشه‌های ناب خود توانست نقشی مهم و تأثیرگذار در روند راه دانش و علم داشته باشد.

نقی سیاهکلی‌مرادی با بیان اینکه استاد بزرگوار شهید مطهری هیچ گاه در نوشته‌های خود منافع شخصی را در نظر نمی‌گرفت، افزود: وی همواره در نوشتن دقت بالایی داشت تا نیاز مخاطب را جدی بگیرد و از حق نباید گذشت که در کتاب‌های این شهید بزرگوار این نکته سنجی به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است.

این مسئول ابراز داشت: یکی از اصول مهمی که شهید مطهری در حوزه تعلیم و تربیت به آن اعتقاد راسخ داشت و همیشه تلاش می‌کرد به آن پایبند باشد، بحث اعتدال و نیازهای فردی بود که البته این جمله یک نیاز کلیدی است.

مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش قزوین با اشاره به اینکه شهید مطهری مبحث حکمت را نیز در نوشته‌های خود بارها آورده است، عنوان کرد: این شهید والامقام از اصل جذب و دفع و تشویق و تنبیه هم به عنوان یکی از اساسی‌ترین نیازهای تربیت یاد می‌کرد.

گفتنی است در این مراسم از 88 معلم نمونه ناحیه یک آموزش و پرورش قزوین با دادن هدایا تقدیر شد.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول