اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش آموزش و پرورش گلستان:

معلمان پیشتازان علم برای رسیدن به یک جامعه بالنده هستند

معاون پژوهش، برنامه‎ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان گفت: معلمان پیشتازان علم و معرفت برای رسیدن به یک جامعه بالنده هستند.

معلمان پیشتازان علم برای رسیدن به یک جامعه بالنده هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدعلی ندافی بعدازظهر امروز در همایش بیست و نهمین یادواره بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه استان اظهار داشت: معلمان در عرصه علم و تربیت، کار الهی انجام می‎دهند.

وی با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) در خصوص جایگاه علم و اقتصاد بیان داشت: صدای چرخ ریسندگان، صدای قلم نویسندگان و صدای گام‎های مجاهدان دارای ارزش و اهمیت است که اگر این را به زبان امروزی معنا کنیم نشان از قدرت، اقتصاد و علم دارد.

به همت معلمان، ایران به رتبه 16 علمی جهان دست یافت

معاون پژوهش، برنامه‎ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به همت معلمان که توانستند فرزندان پاک را پرورش و به جامعه تحویل دهند، ایران به رتبه 16 علمی جهان دست پیدا کرد.

ندافی، سالگرد شهید مطهری را فرصت مناسبی برای تجلیل و تکریم از خدمات تلاشگران عرصه علم و تربیت عنوان کرد و یادآور شد: اساتید و معلمان چراغ‎های فروزان انسان‎سازی و هدایت انسان‎ها از وادی جهل و تاریکی هستند؛ از این رو می‎توان معلمی را شغل انبیاء دانست.

وی بیان داشت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، چشم امید به معلمان که پیشتازان علم و دانش هستند، دوخته شده تا در زمینه حماسه سیاسی بستر مناسب برای حضور حداکثری در انتخابات را فراهم کنند.

معلمان به رقابت شایسته پرداختند

معاون پژوهش، برنامه‎ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان از تلاش معلمان در عرصه علم و دانش قدردانی کرد و اظهار داشت: امسال در یک فرآیند معلمان به رقابت شایسته پرداختند و براساس آیتم‎های وزارت آموزش و پرورش، معلمان نمونه شهرستانی، استانی و کشوری انتخاب شدند.

ندافی، آیتم‎های معلمان نمونه را در تحقیق، پژوهش و ایثارگری دانست و افزود: ضمن اینکه امتیازات ایجابی مطرح بود، امتیازاتی نیز از سوی مدیران و دانش‎آموزان صورت گرفت که فرآیند جامعی انجام گرفت که در مجموع بیش از 400 معلم شهرستانی، 22 معلم استانی و 2 معلم نمونه کشوری معرفی شدند.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول