اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بستک تاکید کرد

تلاش اساتید و معلمان برای هدایت و تربیت نسل آینده

مدیر آموزش و پرورش بستک گفت: معلمان و اساتید با فعالیت‌های علمی و فرهنگی خود نسبت به تربیت و هدایت دانش‌آموزان و دانشجویان تلاش بیشتری کنند.

تلاش اساتید و معلمان برای هدایت و تربیت نسل آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، ناصر توکلی صبح امروز در همایش بزرگداشت مقام معلم با تبریک این هفته اظهار داشت: هفته معلم، بهترین زمان برای بزرگداشت مقام کسانی است که با صداقت و صمیمیت وصف نشدنی مسئولیت تعلیم و تربیت پاک‌ترین انسان‌ها و ناب‌ترین افکار و زلال‌ترین اندیشه را برعهده دارند.

وی افزود: تعلیم و تعلم از مقدسات است و باید هم معلم خوبی بود و هم متعلم خوب چرا که لازم و ملزوم یکدیگرند و رابطه نزدیک معلم و شاگرد رابطه بسیار مهمی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک تکریم معلمان و اساتید را موجب تشویق به علم و فرهنگ سازی نسبت به توسعه علمی دانست و تأکید کرد: معلمان و اساتید با فعالیت‌های علمی و فرهنگی خود نسبت به تربیت و هدایت دانش آموزان و دانشجویان تلاش کنند.

توکلی ادامه داد: نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش‌آموزان بسیار مهم جلوه می‌کند، زیرا معلمان نقشی بی بدیل در خودکفایی علمی در راه تمدن اسلامی ایرانی داشته و خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه استاد مطهری در روشنگری اقشار باسواد به ویژه قشر فرهنگی جامعه قدم‌های اساسی برداشت، بیان داشت: کار تربیت نسل جوان و آینده‌سازان میهن اسلامی بر اساس سفارشات مکتب حیات بخش اسلام و آموزه های دینی است، چرا که شأن معلم برخاسته از منزلتی است که دین اسلام برای علم قائل شده است.

در این مراسم نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، فرماندار شهرستان بستک، مسئولان ادارات و فرهنگیان حضور داشتند.

در پایان این مراسم از معلمان نمونه با اعطای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/88006/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول