اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان خبر داد

مهندسی نیروی انسانی و رتبه‌بندی حقوق معلمان رکن اصلی سند تحول بنیادین

مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: مهندسی نیروی انسانی و رتبه‌بندی حقوق معلمان به عنوان رکن اصلی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که می‌تواند تغییر و تحولی عظیم ایجاد کند.

مهندسی نیروی انسانی و رتبه‌بندی حقوق معلمان رکن اصلی سند تحول بنیادین

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس حسنی‌محتشم عصر امروز در مراسم تقدیر از معلمان نمونه کشوری و استانی در همدان اظهار داشت: مطالب و تفسیر‌های شهید مطهری در پیشبرد علمی و فرهنگی کشور می‌تواند مؤثر باشد و معلمان می‌توانند با کسب تجربه از آثار این استاد گرانقدر بهره ببرند.

وی گفت: معلمان و همه افرادی که دغدغه تربیت فرزندان این مرز و بوم را دارند باید تلاش کنند تا بتوانیم انسان‌های شایسته‌ای را به جامعه تحویل دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: سند تحول آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف تدوین و بررسی و در 31 فروردین‌ماه سال گذشته رونمایی شد و در این سند معلم به عنوان یک عنصر تأثیرگذار و سازنده تعریف شده است.

وی خاطرنشان کرد: دومین دستورکار در سند تحول بنیادین رتبه‌بندی حقوق معلمان است که مهندسی نیروی انسانی و رتبه‌بندی حقوق معلمان به عنوان رکن اصلی در سند است که می‌تواند تغییر و تحولی عظیم ایجاد کند.

حسنی‌محتشم یادآور شد: هر آنچه که در گذشته پیشکسوتان آموزش و پرورش نگران آن بودند امروز در سند تحول بنیادین محقق شده است و با این حرکت‌های خوب در آموزش و پرورش به دنبال اعتلای رتبه علمی ایران در منطقه هستیم.

وی با اشاره به مراحل انتخاب معلم نمونه، از افزایش کمی در انتخاب معلم نمونه در استان همدان خبر داد و ابراز داشت: 4 هزار و 12 معلم نمونه در استان همدان انتخاب شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: دو نفر از این معلمان نمونه برای کشوری انتخاب شدند که برنامه‌های ویژه‌ای هم برای این قشر تدارک و برگزار شد.

وی به برگزاری نمایشگاه فرهنگیان اشاره کرد و بیان داشت: نمایشگاه فرهنگیان با آثار 166 نفر در سالن شهید آوینی در حال برگزاری است که در استان همدان این نمایشگاه برای نخستین بار دایر شد.

حسنی‌محتشم تصریح کرد: معلمان نمونه کشوری در روز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت که از همدان نیز دو معلم نمونه کشوری به عنوان نماینده استان همدان در دیدار با رهبری حضور دارند.

وی در پایان ابراز داشت: در سال جاری آموزش و پرورش استان همدان در جشنواره فناوری اطلاعات و همچنین فرهنگ‌سازی برای هوشمندسازی مدارس توانسته رتبه دوم کشوری را کسب کند.

انتهای پیام/89007/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول