اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

رشد و تعالی جامعه در دستان معلمان است

استاندار کرمانشاه گفت: معلمان در مسیر رشد و تعالی جامعه حرکت می‌کنند و این توشه اخروی بزرگی برای آنهاست.

رشد و تعالی جامعه در دستان معلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد در بیست‌ و نهمین یادواره بزرگ‌داشت مقام معلم و آیین تجلیل از مقام معلم نمونه استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، با تبریک روز معلم و هفته معلم به فرهنگیان، این هفته را متعلق به همه فرهنگیان و تلاش‌گران عرصه آموزش و پرورش دانست.

استاندار کرمانشاه گفت: امروز افتخار بزرگی نصیب من شده که در بین اساتید بزرگوار قرار گیرم و به عنوان یک شاگرد دست همه معلمان را می‌بوسم.

دمیاد با تاکید براینکه معلمی شغل انبیا است، گفت: هیچ جای تاریخ ما، خالی از شمع وجود معلمان نیست و نقش برجسته این بزرگواران در تعلیم و تربیت جوانان انقلابی در طول تاریخ مثال‌زدنی است.

وی اظهار داشت: معلمان در مسیر رشد و تعالی جامعه حرکت می‌کنند و این توشه اخروی بزرگی برای معلم است و معلمان تلاش کنند توشه‌ای بزرگ‌تر برای آخرت خویش مهیا کنند و این کار نیازمند برنامه‌ریزی در راستای رشد جامعه و تحکیم بنیان خانواده است.

استاندار کرمانشاه با تاکید براینکه اصل تکلیف ما شناخت جایگاه فعلی و وضع موجود جامعه و تلاش در راستای بهبود وضعیت جامعه است، تصریح کرد: در این بین معلمان مانند نوری در تاریکی هستند که با وجودشان به روشن‌کردن جامعه کمک می کنند.

دمیاد گفت: تعلیم و تربیت باید برخواسته از آیات قرآن و روایات قرار گیرد و منش وارستگی و راه‌های جداشدن از وابستگی را به جوانان بیاموزد و معلمی پایه است و ریشه درخت تربیت را نهادینه می‌کند.

وی با بیان اینکه رهبری تاکید زیادی بر تربیت دارند و معلمان باید منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خویش قرار دهند، ادامه داد: امروز دشمن با جنگ نرم ورود پیدا می‌کند و خوشبختانه ایران هوشمندانه عمل می‌کند و در این برهه از زمان وظیفه معلمان در راستای تعلیم و تربیت نیروهای جوان آگاه و انقلابی سخت‌تر شده است.

استاندار کرمانشاه آموزش و پرورش را موتور مولد جوانان ولایی دانست و تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را منوط به حضور گسترده مردم در انتخابات عنوان کرد و نقش معلمان را در تقویت روحیه انقلابی موثر دانست.

 

 

انتهای پیام/2700/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول