اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

25 معلم نمونه شهرستان کنگان تجلیل شدند

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، 25 معلم نمونه شهرستان کنگان تجلیل شدند.

25 معلم نمونه شهرستان کنگان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، ظهر امروز در مراسمی با شکوه و با عنوان "همایش بزرگ فرهنگیان شهرستان کنگان" 13 معلم موفق نمونه شهرستانی و 12 معلم جوان موفق تقدیر شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان در این آیین به توان والای معلمین این خطه در عرصه نویسندگی اشاره کرد و اظهار داشت: رونمایی از مجموعه کتب و آثار معلمین این شهرستان سندی محکم بر توانایی و دانش والای معلیمن این خطه است.

عباس شریف کسب رتبه دوم کنکور سراسری در استان، کسب رتبه اول تا چهارم حرفه و فن در استان و راهیابی به مسابقات کشوری، کسب رتبه کشوری مسابقات، وبلاگ نویسی در جشنواره فناوری اطلاعات و... را از مهم‌ترین افتخارات فرهنگیان و دانش‌آموزان مجموعه آموزش و پرورش شهرستان کنگان عنوان کرد.

وی درادامه با تأکید بر حضور همه فرهنگیان در انتخابات آتی خاطرنشان کرد: جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان با حضور پرشور و با بصیرت خود در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

شریف بیان کرد: معلمان همواره در صحنه‌های مختلف حضوری چشمگیر و بابصیرت داشته‌اند و امیدوار هستیم در 24 خرداد امسال شاهد خلق حماسه‌ای دیگر توسط فرهنگیان عزیز و ملت ایران اسلامی باشیم.

در این مراسم که به همت فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان، مدیریت آموزش و پرورش، دهیاری برکه چوپان و شورای اسلامی بخش مرکزی در مصلای بزرگ کنگان برگزار شد ضمن اهدای تندیس یادبود به خانواده 2 شهید فرهنگی کنگان از 13 معلم نمونه شهرستانی و 12 معلم جوان موفق تقدیر شد.

همچنین از طرف شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان به معلمین شهر کنگان هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/2451/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول