اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز تأکید کرد

رفع دغدغه‌های معلمان در البرز/توجه به ارتقای سطح علمی معلمان

استاندار البرز بر رفع دغدغه‌ها و مشکلات معلمان در این استان تأکید کرد و گفت: این مهم باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

رفع دغدغه‌های معلمان در البرز/توجه به ارتقای سطح علمی معلمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان استان البرز اظهار داشت: هنگامی که معلمان بدون دغدغه وارد کلاس درس شوند بالطبع با خاطری آسوده‌تر به آموزش می‌پردازند و این مهم در ارائه آموزش‌ها به دانش‌آموزان تأثیرگذار است.

وی در ادامه سخنان خود به تشکیل هیئت‌های علمی فرهنگیان تأکید کرد و گفت: این هیئت‌های علمی فرهنگیان در مقاطع مختلف آموزشی به ویژه مقطع ابتدایی بسیار ضروری است.

عربیان بیان داشت: باید در مقاطع مختلف هیئت‌های علمی دبیران مانند دانشگاه‌ها ایجاد شود.

وی با بیان اینکه ورود افراد غیر متخصص به این حوزه آسیب وارد می‌کند، گفت: وقتی فردی از قبولی در رشته‌های دیگر ناامید شده و به سمت معلمی روی می‌آورد مشکلات عدیده‌ای رخ خواهد داد، بنابراین باید برای معلم شدن انگیزه‌ای ایجاد کرد که باعث به حداقل رسیدن این معضل شود.

این مسئول بر ضرورت کاربردی شدن و تخصصی بودن رشته‌های معلمان در آموزش تاکید کرد و با بیان اینکه باید از آموزش‌هایی که ما را از هدف دور می‌کنند فاصله گرفت، ادامه داد: آموزش باید نیروهای انسانی را کاربردی و توانمند کند که در این راستا توجه به کیفیت آموزش بسیار اهمیت دارد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان یادآور شد: بدون شک در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محوریت با معلم به عنوان بزرگترین سرمایه در این مجموعه است، در این راستا ابلاغ سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش از سوی مقام معظم رهبری بیانگر عمق تاثیر آموزش و پرورش در جامعه است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

استاندار البرز همچنین بر ضرورت افزایش مستمر و به‌روز کردن دانش، آگاهی و اطلاعات معلمان تاکید کرد و گفت: معلمان نسبت به تحصیل و رفتار و اخلاق همه دانش‌آموزان وظیفه دارند و می‌توان گفت حفظ و حراست از سرمایه و آینده یک ملت در گرو انجام درست وظایف و تکالیف معلمان است.

انتهای پیام/2302/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول