اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

معلمان اهمیت حضور گسترده در انتخابات را برای دانش‌آموزان تببین کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معلمان می‌توانند بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان را در زمینه انتخابات افزایش و اهمیت حضور حداکثری آنها را در پای صندوق‌های رأی تبیین کنند.

معلمان اهمیت حضور گسترده در انتخابات را برای دانش‌آموزان تببین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده صبح امروز در یادواره بزرگداشت مقام معلم در پردیس شهید مطهری زاهدان اظهار داشت: حضور آگاهانه و با بصیرت همراه با حضور حداکثری مردم در انتخابات، حماسه سیاسی را رقم می‌زند.

این مسئول عنوان کرد: معلمان و فرهنگیان در بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان برای حضور گسترده در انتخابات نقش مؤثری دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان از فرهنگیان خواست در فرآیند برگزاری انتخابات نیز مشارکت داشته باشند.

شیخ‌زاده ادامه داد: آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف از جمله نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات مورد نیاز در برگزاری انتخابات سهم بسزایی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امسال فرآیند برگزاری انتخابات به صورت سیستمی و رایانه‌ای برگزار می‌شود، گفت: کارشناسان حوزه IT نیز باید مشارکت گسترده داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به مقام معلم و شهید مطهری اضافه کرد: امروز آثار شهید مطهری را می‌توان مبدأ تحول نسل جوان عنوان کرد.

شیخ‌زاده گفت: اندیشه شهید مطهری هرگز کهنه و فرسوده نشده بلکه همیشه جاودانه باقی خواهد ماند، زیرا برگرفته از آموزه‌های دینی است.

این مسئول با بیان اینکه رفتار و منش معلمان بر دانش‌آموزان تأثیر دارد، گفت: دانش‌آموزان به قدری که از معلمان حرف شنوی دارند از خانواده نداشته و ندارند و این به عینه اثبات شده است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پروش اذعان داشت: اجرایی کردن این سند تلاش و همت تمام مدیران آموزش و پروش کشور را می‌طلبد تا شاهد تحول بنیادین در این حوزه باشیم.

شیخ‌زاده متذکر شد: باید در جلسات انجمن اولیا و مربیان نیز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تبیین شده تا آنها دانش‌آموزان را در راستای همکاری با جامعه فرهنگیان راغب‌تر کنند.

انتهای پیام/75004/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول