اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کاشمر در مجلس:

شیوه انتقال معلمان باید تغییر اساسی پیدا کند

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: شیوه نقل و انتقال فرهنگیان باید تغییرات اساسی پیدا کرده و فرمول آن عوض شود.

شیوه انتقال معلمان باید تغییر اساسی پیدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، محمد اسماعیل‌نیا صبح امروز در همایش بزرگ فرهنگیان این شهرستان که در سالن اجتماعات زیارتگاه شهید مدرس کاشمر برگزار شد، با انتقاد از شیوه نقل و انتقال معلمان اظهار داشت: صحیح نیست که یک معلم زن به مدت 15 سال ،‌140 کیلومتر راه را هر روز رفت و آمد کند و زمانی که به مدرسه محل تدریس خود می‌رسد آرامش خود را از دست داده و نداند که چگونه باید تدریس کند.

اسماعیل‌نیا افزود: باید در نظام نقل و انتقال فرهنگیان یک دگرگونی مثبت به وجود آید و اصلاحات اساسی و ریشه ای در آن اعمال شود چرا که اگر کشوری می‌خواهد متحول شده و توسعه پیدا کند باید اصلاحات واقعی را از نظام آموزشی خود شروع کرده و کارآیی آن را افزایش دهد همان گونه که کشورهای توسعه یافته‌ای همچون ژاپن همین کار را کرده‌اند.

وی ادامه داد:‌ نظام رتبه‌بندی معلمان بهترین اقدام در ارتقای جایگاه فرهنگیان است و ما هم در مجلس پیگیر هستیم که این کار هر چه سریعتر انجام شود و بنابر این تمام تلاش ما باید این باشد که شخصیت معلم و استاد در جایگاه واقعی خودش قرار گیرد.

نماینده کاشمر همچنین به موضوع بیمه طلایی فرهنگیان اشاره و اظهار داشت: برای اجرای مناسب بیمه طلایی فرهنگیان لازم است دولت سهم خود را تأمین و ابلاغ کند و این حداقل کاری است که می‌توان برای معلمان انجام داد که این موضوع را نیز با شدت پیگیری می کنیم.

اسماعیل‌نیا از معلمان خواست نسبت به موضوع استعدادیابی دانش‌آموزان تلاش کنند تا بتوان برای نسل آینده برنامه‌ریزی بهتری انجام داد.

انتهای پیام/70003/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول