اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی شاخص‌های انتخاب معلم نمونه

معلم کهگیلویه‌ای نمونه کشوری در سال 92 شد

یکی از معلمان کهگیلویه در ارزیابی شاخص‌های انتخاب معلم نمونه با کسب بالاترین امتیاز از داوطلبان طرح معلم نمونه به عنوان تنها معلم نمونه کشوری استان درسال 92 انتخاب شد.

معلم کهگیلویه‌ای نمونه کشوری در سال 92 شد

فریدون فاطمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با تبریک هفته معلم به همه سخت‌کوشان عرصه تعلیم و تربیت اظهار داشت: بزرگداشت هفته معلم فرصتی برای ارج نهادن به مقام شامخ این عرصه است.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت، برگزاری برنامه‌های هفته معلم در شهرستان را یادآور شد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک فرهنگیان با سپاه ناحیه دهدشت از جمله برنامه‌های برگزار شده در این هفته بود.

فاطمی‌زاده نشست سیاسی بصیرت سیاسی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در هفته معلم برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش با ابراز این‌که فرهنگیان شهرستان با حضور در تپه نورالشهداء زیارت عاشورا را در جوار شهدای گمنام قرائت خواهند کرد، افزود: همایش پیاده‌روی ویژه معلمان نیز برگزار می‌شود.

فاطمی‌زاده انتخاب یک معلم از شهرستان به عنوان معلم نمونه کشوری را متذکر شد و گفت: همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان نیز روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، روح اله مرتضوی سوق دبیر شیمی دبیرستانهای دهدشت وحومه به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شد.

این معلم جوان با35 سال سن 17سال سابقه معلمی دارد ودارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مخازن نفت است.

مرتضوی سوق در ارزیابی شاخصه‌های انتخاب معلم نمونه با کسب بالاترین امتیاز از داوطلبان طرح معلم نمونه به عنوان تنها معلم نمونه کشوری استان درسال 92 انتخاب شد.

این معلم برگزیده دارای 35مقاله علمی معتبر 5مقاله ISI یک مقاله ژورنالی و مؤلف کتاب "ازدیاد برداشت نفت" است که در دانشگاه‌های حوزه نفت کشور تدریس می‌شود.

وی در همایش‌های مختلف کشوری چندین مقاله ارائه داده و5 سال پژوهشگر برتر استانی بوده است.

سید روح الله مرتضوی سوق که جزو جوانترین معلمان نمونه کشور در سال‌جاری است در روستای قلعه دختر از توابع دهدشت در رشته شیمی تدریس می‌کند.

انتهای پیام/82016/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول