اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد خورموج:

دغدغه معلمان احیای ارزش‎های انسانی در جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: یکی از دغدغه‎های مهم معلم این است که حیات بشر بر مدار ارزش‎ها و کرامت انسانی بچرخد و این ارزش‎ها در جامعه احیا شود.

دغدغه معلمان احیای ارزش‎های انسانی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، علیرضا چمکوری ظهر امروز در نشست با معاونین و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج اظهار داشت: تلاش معلمان این است که شناخت خدا و مکتب و دین همت اساسی آدم باشد تا هیچ بیگانه‎ای را مجال تجاوز به فرهنگ ارزشی دین و میهن فراهم نیاید.

وی ادامه داد: امروز ما معلمین اگر می‎خواهیم موفق بشویم باید از شهید مطهری الگوبرداری کنیم، زیرا شغل معلمی شغل خطیری است که امروز برعهده ما معلمین گذاشته‎اند.

چمکوری بیان کرد: معلم ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک می‎کند و ندای فطرت را به گوش همه می‎رساند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج 19 هیئت علمی تمام وقت و 80 نفر استاد به صورت حق التدریس با ما همکاری می‎کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در این دانشگاه در 28 رشته در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته مشغول به پذیرش دانشجو هستیم.

چمکوری گفت: تاکنون 2 هزار و 500 نفر در این دانشگاه فارغ التحصیل شده‎اند و در حال حاضر هزار و 200 نفر دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج به عنوان یکی از مرکز آموزشی فعال منطقه مشغول به تحصیل هستند.

وی یادآور شد: یکی از دغدغه‎های ریاست دانشگاه در حوزه فرهنگی بوده و همواره دکتر دانشجو بر آن تاکید دارند و ما سعی کرده‌ایم تلاش‎هایی را در این زمینه انجام دهیم و خوشبختانه در این زمینه توفیق‎هایی هم به دست آمده است.

چمکوری افزود: ما این آمادگی را داریم تا به اندازه‎ای که به ما اجازه داده شده است کارهای فرهنگی را درسطح شهرستان انجام دهیم.

چمکوری در پایان سید مصیب افتخاری را به عنوان معاون جدید آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج معرفی و از خدمات معاون سابق آموزش و دانشجویی تقدیر کرد.

انتهای پیام/66007/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول