اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

معلمان در تحقق حماسه سیاسی اثرگذار خواهند بود

فرماندار شهرستان ویژه سقز گفت: نقش معلمان در آگاه‌سازی جامعه یک واقعیت است و آنها می‌توانند در تحقق تجلی حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد تاثیرگذار باشند.

معلمان در تحقق حماسه سیاسی اثرگذار خواهند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری صبح امروز در مراسم تجلیل از جایگاه و مقام معلم در جمع معلمان منطقه زیویه با اشاره به اهمیت انتخابات، حضور گسترده ملت در این رویداد مهم و سرنوشت‌ساز را موجب سربلندی نظام مقدس اسلامی و خشنودی رهبر معظم انقلاب دانست.

وی با تأکید بر لزوم انتخاب افراد شایسته و صالح، توانمند، قانون‌مدار، و ولایت‌پذیر افزود: نقش آموزش و پرورش در اجرای انتخابات مهم و نقش معلمان در آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی به منظور انتخاب اصلح و حضور آگاهانه قابل‌توجه است که معلمان باید در این راستا با حضور همیشگی و در کمال صداقت اقدام نمایند.

فرماندار سقز با اشاره به توطئه‌های دشمنان از قبیل جنگ‌های  تحمیلی، قومی و قبیله‌ای، اقتصادی و فرهنگی، اهانت به ساحت پیامبر(ص) و توهین به سایر مقدسات، واردات اقلام ضدفرهنگی از طریق مرزها از جمله مشروبات الکلی و دستگاه‌های گیرنده‌ از ماهواره را در راستای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

فخری‌ با بیان سنگین بودن حجم دسیسه‌های اخیر دشمن گفت: این توطئه‌ها با پشتوانه عظیم مردم بصیر و آگاه و وحدت فرماندهی و اتحاد اقوام و مذاهب و تقدیم نمودن شهدا به بهترین نحو ممکن خنثی‌شده و دشمن کاری از پیش نبرده است.

فرماندار شهرستان سقز با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در زمینه توسعه‌بخشی و تسریع در فرایند توسعه شهرستان، ایجاد زیر‌ساخت‌ها و آماده‌سازی آنها را بسیار با اهمیت دانست و تأکید کرد: جاده‌های مناسب، فرودگاه، حمل ونقل ریلی، مناسب‌سازی راه‌های مواصلاتی و زیرساخت‌های از این دست، روند توسعه را شتاب بخشیده و میل به سرمایه‌گذاری را بیشتر خواهد نمود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و کوشش در راستای اتمام طرح‌های اساسی در شهرستان سقز با شتاب بسیار بالایی در حال پیشرفت است.

در ادامه این مراسم ماموستا غفوری، ‌امام جمعه صاحب هم به نقش معلمان در اجتماع و اهمیت علم همراه تعهد و تعقل اشاره کرد و با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حاکم‌بودن فرهنگ اسلامی، ‌نقش معلمان در این راستا بی‌نظیر ومهم برشمرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از معلمان نمونه منطقه‌ای‌، استانی و شهرستانی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/79010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول