اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه زنجان خبر داد

اعزام 3200 زنجانی به حرم مطهر امام خمینی (ره)

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه زنجان گفت: در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) 3 هزار و 200 نفر به حرم امام اعزام می‎‌شوند.

اعزام 3200 زنجانی به حرم مطهر امام خمینی (ره)

کریم آقا‏محمدی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال‌جاری برای اعزام علاقه‏مندان به حرم مطهر امام خمینی (ره) برنامه‏های مناسبی تدوین شده است.

وی به برنامه‌های هماهنگ شده در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: این 3 هزار و 200 نفر در قالب 80 گروه به حرم امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه زنجان توجه به برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: در سال‌جاری باید نسبت به برگزاری برنامه‏های متنوع اقدام کرد.

*اعزام کاروان زیارت مرقد مطهر در 13 خردادماه

وی از اعزام کاروان زیارت مرقد مطهر در 13 خردادماه خبر داد و گفت: کاروان زیارتی حرم مطهر در ساعت 23 شب از عوارضی زنجان به سمت تهران بدرقه می‏شود.

آقا‏محمدی به افراد اعزامی برای زیارت حرم مطهر اشاره کرد و ادامه داد: این افراد از آحاد مردم زنجان و بسیجیان پایگاه‏های مقاومت مساجد خواهند بود.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه زنجان از مشخص شدن سهمیه افراد خبر داد و خاطرنشان کرد: کاروان زیارتی حرم مطهر به صورت متمرکز از مرکز استان به تهران اعزام می‏شود.

وی با اشاره به دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای اعزام کاروان زیارتی اظهار کرد: به 20 دستگاه خودرو سبک برای اعزام کاروان احتیاج داریم.

آقا‏محمدی با بیان اینکه به یک وانت بار دو کابین نیز نیاز داریم، افزود: همچنین باید یک کامیون دارای یخچال داشته باشیم.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه زنجان حضور کامیون مسقف برای حمل پتو و چادر را ضروری عنوان کرد و یادآور شد: باید شرایط لازم برای حضور ماشین آتش‏نشانی در کنار کاروان فراهم شود.

وی به مشکلات موجود در اعزام کاروان نیز اشاره کرد و گفت: در برخی نقاط اتوبان در زمان اعزام کاروان به لحاظ روشنایی دچار مشکل هستیم.

آقا‏محمدی خواستار همکاری مسئولان برای رفع این مشکل شد و اضافه کرد: با توجه به اهمیت اعزام کاروان زیارتی حرم مطهر و پوشش خبری مراسم باید نسبت به روشنایی مسیر اقدامات لازم صورت گیرد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه زنجان خواستار برگزاری مناسب مراسم بدرقه شد و خاطر‌نشان کرد: برای این کار باید تعامل مناسبی بین دستگاه‏های اجرایی صورت گیرد.

وی از تجمع 80 اتوبوس در محل اعزام کاروان خبر داد و یادآور شد: این تعداد به غیر از حضور عوامل اجرایی در زمان اعزام کاروان زیارتی حرم مطهر خواهد بود.

انتهای پیام/73002/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول