اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

حضور موفق کاروان کتابخانه صبا افتخاری برای استان‌ها است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: حضور موفق کاروان کتابخانه صبا در اردبیل، افتخاری عظیم برای همه استان‌ها است تا فرهنگ تعالی‌بخش مطالعه توسعه و تعمیق پیدا کند.

حضور موفق کاروان کتابخانه صبا افتخاری برای استان‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمندامین عصر امروز در نشست با متولیان برگزارکننده برنامه کاروان کتابخانه صبا در اردبیل اظهار داشت: شهروندان فرهنگ دوست اردبیلی به ویژه دانش‌آموزان پرنشاط مدارس با حضور در میدان عالی‌قاپو به اهدای کتاب به کاروان صبا با هدف تجهیز کتابخانه‌های عمومی مناطق زلزله‌زده آذربایجان پرداختند.

وی تصریح کرد: با پخش مستقیم این مراسم از برنامه صبح بخیر ایران همه مردم کشور شاهد مشارکت فعالانه شهروندان اردبیلی در این طرح خداپسندانه بودند.

فرهمندامین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان از مدیریت و عوامل میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری اردبیل، شرکت برق، صدا و سیما، کانون پرورش فکری به ویژه از استاندار اردبیل، معاون سیاسی و فرماندار این شهرستان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به جهت حمایت‌های این مجموعه در برگزاری موفق مراسم قدردانی کرد.

این مسئول اضافه کرد: کاروان کتابخانه صبا طرح مشترک نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و گروه اجتماعی شبکه یک سیما در ساخت و تجهیز کتابخانه‌های صبا در مناطق محروم کشور است.

وی خاطرنشان کرد: ‌این کاروان صبح روز سه‌شنبه با حضور در میدان عالی‌قاپو با برگزاری یکی از موفق‌ترین برنامه‌های خود به جمع‌آوری کتب اهدایی شهروندان اردبیلی همراه با پخش زنده از برنامه صبح ایران پرداخت.

اهدای هشت هزار جلد کتاب از سوی شهروندان اردبیلی به کاروان صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به حضور شورانگیز اردبیلی‌ها در مراسم اهدای کتاب به کتابخانه صبا اشاره کرد و ادامه داد: در طی این برنامه شهروندان اردبیلی سعی کردند با شور و نشاط و حضوری شورانگیز علاقمندی خود را به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی نشان دهند، به طوری که حضور تعدادی از مدیران اجرایی و همچنین علاقمندان به کتاب نقطه عطف و حمایت‌کننده این آیین باشکوه بود.

فرهمندامین بیان کرد: ‌در حدود هشت هزار جلد از طرف شهروندان اردبیلی اهدا شد، به طوری که شوق مردم اردبیل برای اهدای کتاب خود بیانگر نقش کتاب در جامعه ایرانی و تأثیر آن در فرهنگ‌سازی است.

در جریان این مراسم یکی از روشندلان اردبیلی با اهدای کتاب‌های صوتی و نیز یکی از کودکان معلول که به همراه معلم و مادرش در این مراسم حاضر شده بود با اهدای کتاب‌های خود برای کمک به کتابخانه‌های ورزقان و هریس سبب تشویق حاضران شدند.

انتهای پیام/62006/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول