اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی خبر داد

اعزام 63 کاروان به عتبات‌عالیات از خراسان جنوبی

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 63 کاروان از خراسان جنوبی به عتبات‌ عالیات اعزام شدند.

اعزام 63 کاروان به عتبات‌عالیات از خراسان جنوبی

ابوالفضل نوفرستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در ارتباط با تعداد کاروان‌های اعزام شده به عتبات عالیات اظهار داشت: در سال‌ جاری 63 کاروان به عتبات‌عالیات اعزام شدند که از این تعداد 37 کاروان به صورت زمینی و 26 کاروان به صورت هوایی به این مکان معنوی رفته‌اند.                                                                                                                                                           وی با بیان اینکه در سال گذشته 13 هزار نفر از خراسان جنوبی به عتبات‌عالیات اعزام شدند، افزود: این افراد با 317 کاروان که 222 کاروان به صورت زمینی از مرز مهران و 95 کاروان به صورت هوایی از فرودگاه بیرجند به مقصد نجف به عتبات ‌عالیات اعزام شدند.      

کاهش قیمت در بخش اعزام افراد به عتبات‌عالیات

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی ادامه داد: در این سفرها در مجموع 634 نفر از روحانیون، مداحان و مدیران عتبات عالیات زائران را همراهی کردند.

نوفرستی با بیان اینکه در بخش عتبات عالیات کاهش قیمت داشته‌ایم، تصریح کرد: اعزام زمینی از 914 هزار تومان به 866 هزار تومان و اعزام به صورت هوایی از یک ‌میلیون و 312 هزار تومان به یک‌میلیون و 242 هزار تومان کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: هر هفته از فرودگاه بیرجند به نجف برای اعزام زائران به عتبات‌عالیات پرواز مستقیم وجود داشته است.

افزایش تعداد دفاتر خدمات زیارتی در خراسان جنوبی

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی از روش‌های مختلف ثبت‌نام زائران برای اعزام به مکان‌های معنوی خبر داد و افزود: روش مراجعه به سایت و دریافت کد رهگیری، روش مراجعه به دفاتر و شرکت‌های خدمات زیارتی و روش مراجعه به سایت www.atabat.org.ir از جمله این روش‌ها است.

نوفرستی با بیان اینکه کسانی که از روش مراجعه به سایت www.atabat.org.ir ثبت‌نام کنند هزینه پیش‌‌ ثبت‌نام را پرداخت نمی‌کنند، یادآور شد: با الحاق شهرستان طبس به خراسان جنوبی تعداد دفاتر خدمات زیارتی به 28 دفتر ارتقاء یافته است.

وی خاطر نشان کرد: از آغاز شکل‌گیری کمک‌رسانی به بازسازی عتبات‌عالیات مبلغ قابل توجهی بالغ بر 550 میلیون ریال در خراسان جنوبی جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/2248/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول