اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صدای پای کاروان صبا به گوش می‌رسد

کاروان کتابخانه صبا، در یک قدمی تبریز

کاروان اهدای کتاب مردم ایران به کتابخانه صبا که این بار راهی ارسباران آذربایجان‌شرقی شده است، امروز سومین ایستگاه خود در اردبیل، سرزمین سبلان را پشت سر گذاشت.

کاروان کتابخانه صبا، در یک قدمی تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی، حسن خدایی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌شرقی گفت: کاروان کتابخانه صبا، با پشت سر گذاشتن رشت به عنوان اولین، آستارا دومین و اردبیل سومین ایستگاه خود، مهیای ورود به تبریز می‌شود.

وی افزود: در این پایگاه‌ها که کاروان مورد استقبال گرم هموطنان خطه شمال ایران قرار گرفته، قریب به 13000 عنوان کتاب اهدایی مردم جمع آوری شد تا پس از طی آخرین ایستگاه‌ خود در تبریز، کتاب‌ها و منابع اهدایی مردم به دست صومعه دلی‌ها و جانقوری‌ها برسد.

خدایی خاطرنشان کرد: کاروان کتابخانه صبا، پنج شنبه پنجم اردیبهشت، از ساعت 7 صبح در پارک ائل‌گلی مستقر خواهد شد تا پذیرای هدایا، کتاب‌ و منابع کتابخانه‌ای اهدایی مردم غیور و فرهنگ‌دوست تبریز برای هم استانی‌های خود در خطه ارسباران باشد.

وی افزود: نمایش آثار سنتی و صنایع دستی به همراه اجرای زنده هنرمندان این صنایع، اجرای زنده خوشنویسان، گروه سرود ناشنوایان، گروه سرود و موسیقی روشندلان، نقاشی گروهی کودکان و برنامه‌های متنوع دیگر بخش جنبی این ایستگاه را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌شرقی گفت: این حرکت که با عشق و همدلی مردم عزیز ایران آغاز شده ان‌شاء‌الله در تبریز هم شاهد استقبالی گرم از سوی تبریزی‌های فرهنگ دوست خواهد بود. 

انتهای پیام/60002/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول