اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

اعزام کاروان زیارتی از مناطق زلزله‌زده دشتی به کربلا

کاروان زیارتی از روستای زلزله‌زده باغان دشتی با بدرقه فرماندار گناوه، مردم روستاهای باغان، درویشی، شهر شنبه، چاهگاه و سنا عازم کربلا شد.

اعزام کاروان زیارتی از مناطق زلزله‌زده دشتی به کربلا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، زلزله شهرستان دشتی در بخش شنبه نتوانست مانع از اعزام زائران عتبات عالیات شود.

کاروان زیارتی از روستای زلزله‌زده باغان دشتی صبح امروز با بدرقه فرماندار گناوه، مردم روستاهای باغان، درویشی، شهر شنبه، چاهگاه و سنا عازم کربلا شد.

غلامعلی حبیبی‌منش صبح امروز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: پنج هزار و 613 کارتن مواد غذایی و اقلام ضروری مانند آب معدنی، چای، قند، پودر لباس‌شویی، مایع ظرف‌شویی، مایع دستشویی، کلمن آب، شیر خشک، بسته‌های بهداشتی، میوه، نان، ماکارونی، برنج و دیگر اقلام بین خانوارهای این مناطق توزیع شد.

وی ادامه داد: این واقعه تاسف بار و دلخراش فرصتی دوباره را برای خدمت به مردم برای ما فراهم آورد که در نخستین ساعات حادثه دلخراش زلزله تمام مدیران ادارات شهرستان گناوه به منطقه اعزام و در همان روز نخستین جلسه هماهنگی برای انجام عملیات آواربرداری و خدمت‌رسانی به این مردم با استقرار در ستاد مدیریت بحران شهرستان برگزار شد.

حبیبی‌منش خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها با  مدیریت واحد انجام  و تمامی اهداف مورد نظر در موعد مقرر با نظم و به صورت جامع محقق شد.

وی اضافه کرد: بعد از زلزله شهرستان دشتی استاندار، معاونین، همه مجموعه دولت در استان، ائمه جمعه، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان و ... با تمام وجود و با صداقت حضور پیدا کردند.

حبیبی‌منش با اشاره به مسئولیت‌های  محوله اعم از تامین امنیت منطقه باغان، گازرسانی، تعمیر شبکه برق، پاکسازی معابر وخیابان‌ها، آواربرداری و... یادآورشد: همه مسئولان مربوطه با تلاش شبانه روزی خود سعی در برقراری امنیت و خدمت‌رسانی به موقع  به مردم را داشتند.

وی اضافه کرد: مردم هر چند عزیزان خود را از دست داده بودند، اما صبر و حوصله به‌خرج دادند و با ما همکاری تنگاتنگی داشتند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول