اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره ارشاد اسلامی جنوب کرمان خبر داد

اعزام کاروان فرهنگی ـ هنری رضوی به شهرهای جنوب کرمان

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: به مناسبت هفته فرهنگ رضوی هنرمندان جنوب کرمان در قالب کاروان فرهنگی و هنری رضوی در شهرستان‌های جنوبی استان به اجرای برنامه می‌پردازند.

اعزام کاروان فرهنگی ـ هنری رضوی به شهرهای جنوب کرمان

بهرام مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: به مناسبت هفته فرهنگ رضوی از سوم خردادماه به مدت یک هفته هنرمندان جنوب کرمان در قالب کاروان فرهنگی ـ هنری رضوی در شش شهرستان جنوبی استان کرمان به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی ادامه داد: این کاروان برنامه‌های فرهنگی ـ هنری خود را در قالب قرآن، آواها و نواهای محلی، تئاتر، شعر، دل‌نوشته و نمایشگاه هنرهای تجسمی رضوی برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد: این برنامه‌ها توسط 30 هنرمند در سال آمفی‌تئاتر هر شهرستان برگزار می‌شود.

مسلمی با اشاره به اینکه هفته‌های فرهنگ رضوی طلایه‌دار دهه کرامت است، خاطر نشان کرد: برگزاری هفته فرهنگ رضوی در جنوب کرمان نشان از دینداری و ولایتمداری مردم منطقه است.

وی تصریح کرد: هفته فرهنگ رضوی با اهداف گسترش فرهنگ و معارف رضوی در جامعه، گردآوری و پاسداشت تولید و کمک به انتشار گسترده آثار مرتبط با فرهنگ و معارف رضوی و استفاده بهینه از آن، ایجاد بستر مناسب برای ارائه معرفی و نمایش تولیدات ارزشمند و شاخص علمی، فرهنگی، هنری و معنوی رضوی در دهمین سال برگزاری جشنواره در سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: دهه کرامت امسال، جشنواره تئاتر کوتاه زائر برای دومین سال متوالی در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80002/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول