اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی:

560 میلیارد ریال طرح به صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی معرفی شد

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی از معرفی بالغ بر 560 میلیارد ریال طرح توسط دبیرخانه ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی استان به صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خبر داد.

560 میلیارد ریال طرح به صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی معرفی شد

محمدرضا خالقی اردهالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طی دو سال اخیر بالغ بر 255 نفر از متقاضیان بهره‌مندی از این تسهیلات در دبیرخانه تشکیل پرونده داده‌اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد پرونده 176 متقاضی در صندوق پذیرش، بررسی و به بانک عامل معرفی شده‌اند که تسهیلات در نظر گرفته شده برای این افراد بالغ بر 414 میلیارد و 917 میلیون ریال بوده است.

مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی گفت: از مجموع طرح‌های معرفی شده به بانک‌ها 63 طرح با اعتباری بالغ بر 152 میلیارد و 44 میلیون ریال در کارگروه اعتباری استان مصوب و آماده عقد قرارداد می‌باشد.

خالقی با بیان اینکه 113 طرح نیز هم اکنون در بانک‌ عامل در دست بررسی قرار دارند، گفت: تا نیمه اول فروردین ماه امسال 46 طرح به دلیل تکمیل نبودن پرونده به شهرستان‌ها عودت داده شده است که امید می‌رود با برطرف کردن اشکال و نقایص پرونده موفق به دریافت تسهیلات شوند.

انتهای پیام/87013/ح10/ث3001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول