اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام صنفی کارهای کشاورزی استان سمنان تأکید کرد

لزوم توجه به بیمه محصولات کشاورزی / تعیین قیمت محصولات کشاورزی همپای سایر بخش‏ها باشد

رئیس نظام صنفی کارهای کشاورزی استان سمنان بر لزوم توجه به بیمه محصولات کشاورزی تأکید کرد و گفت: تعیین قیمت محصولات کشاورزی باید همپای محصولات سایر بخش‏ها باشد.

لزوم توجه به بیمه محصولات کشاورزی / تعیین قیمت محصولات کشاورزی همپای سایر بخش‏ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز در جلسه‏ای در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، اعضای هیئت مدیره صنف کارهای کشاورزی شهرستان‏های میامی و آرادان مسائل و مشکلات خود را با رئیس این سازمان مطرح کردند.

رئیس نظام صنفی کارهای کشاورزی استان سمنان در این نشست به مواردی نظیر تلاش برای کسب اعتماد بهره‏برداران، هویت‏بخشی و مقبولیت پروانه فعالیت بهره‏برداران و تخصیص تسهیلات و منابع بر اساس پروانه فعالیت اشاره کرد.

سید مجید موسوی توجه به بیمه محصولات کشاورزان، مقبولیت و شناسایی صنف از طرف دستگاه‏های دولتی، تعیین قیمت محصولات کشاورزی همپای محصولات سایر بخش‏ها، پیگیری برای تخفیف بیمه محصولات کشاورزی اعضای صنف، هدفمند و قانونمند کردن مسائل و دوره‏های آموزشی و ... را نیز ضروری دانست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در وجاهت و جایگاه هر بخش، دست‏اندرکاران همان بخش تأثیرگذار هستند.

موسوی تأکید کرد: باید با برنامه‏ریزی و تنظیم زمان‏بندی مناسب در زمینه عضویت بهره‏برداران بخش کشاورزی در نظام صنفی کارهای کشاورزی استان، در پایان سال‌جاری به رتبه اول در کشور برسیم.

وی افزود: نظام صنفی با دو هدف مهم یعنی احقاق حقوق بهره‏برداران بخش و هویت‏بخشی به آن‌ها تشکیل شده و برای تحقق این دو مهم باید برنامه‏ریزی و اقدام کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت:  نظام صنفی کارهای کشاورزی رقیب بخش نیست بلکه به عنوان یک اهرم مناسب و بازوی اجرای قوی در کنار بخش و از طریق حضور در جلسه‌های برنامه‏ریزی و تصمیم‏ساز می‏تواند در پیشبرد برنامه‏های بخش، پیگیری و حل مسائل و مشکلات پیش‌روی بهره‏برداران اثرگذار باشد.

 

انتهای پیام/2249/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول