اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری تاکستان تأکید کرد

فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات

رئیس دادگستری شهرستان تاکستان گفت: آنچه ملاک عمل تشکیلات قضایی در انتخابات است، فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در این امر مهم است.

فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، رسول اصانلو ضمن تبیین قانون انتخابات ریاست جمهوری و قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور اظهار داشت: آنچه ملاک عمل تشکیلات قضایی شهرستان در انتخابات است فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات از طریق اجرای کامل قانون و منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: نقش دستگاه قضایی حمایت و نظارت بر اجرای صحیح قانون و نقشی پیشگیرانه است.

این مسئول اضافه کرد: برای پیشگیری از وقوع جرم طی شرحی به اعضای شورای تأمین شهرستان و هیئت اجرایی و نظارت اعلام شود که هرگونه اطلاعات و گزارش خود را در خصوص تحرکات اشخاص حقیقی و حقوقی و جریان‌ها که امکان ارتکاب جرم متصور است به دادسرای شهرستان گزارش کنند.

رئیس دادگستری شهرستان تاکستان بیان کرد: مسئولان مربوطه به منظور پیشگیری از وقوع جرم از الصاق اعلامیه عکس، پوستر، آگهی تبلیغاتی بر روی علایم راهنمایی و رانندگی، تابلو بیمارستان‌ها، تابلو مدارس جلوگیری کنند.

اصانلو عنوان کرد: مأموران انتظامی در صورت مشاهده چنین مواردی متخلفان را جلب و به منظور تعقیب قانونی به مقامات قضایی تحویل دهند.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول