اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری زنجان:‌

بانوان نقش تاثیرگذاری در تشویق خانواده برای شرکت در انتخابات دارند

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: بانوان از نظر تشویق و ترغیب خانواده به شرکت در انتخابات نقش تاثیرگذاری دارند.

بانوان نقش تاثیرگذاری در تشویق خانواده برای شرکت در انتخابات دارند

آذر آوازه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: زنان و بانوان همواره در طول تاریخ نشان داده‌اند که مشارکت بالایی در مسائل جامعه دارند.

وی با بیان اینکه زنان در نظام اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف حضور جدی دارند، خاطرنشان کرد: مشارکت بانوان در امور مختلف همواره تحسین‌برانگیز است.

*حضور بانوان در صحنه‌ها بسیار پررنگ است

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری زنجان با اشاره به حضور پررنگ بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: حضور بانوان در دوران دفاع مقدس نیز بسیار پررنگ بود.

وی با بیان اینکه بانوان در صحنه‌های مختلف سیاسی حضور سیاسی خود را به اثبات رسانده‌اند، افزود: مشارکت بانوان در انتخابات در طول 34 سال گذشته بی‌نظیر است.

آوازه با اشاره به نرخ مشارکت بانوان در مسائل اقتصادی خاطرنشان کرد: نقش مدیریتی بانوان در مسائل اقتصادی نشان از فعالیت چشمگیر بانوان در این عرصه است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی و دولت خدمتگزار زمینه حضور جدی بانوان را در عرصه اقتصادی فراهم کرده است، تصریح کرد: بانوان در حوزه اقتصاد فعالیت‌های مطلوبی را ارائه کرده‌اند.

*افتتاح شهرک صنعتی ویژه بانوان در زنجان

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری زنجان از افتتاح شهرک صنعتی ویژه بانوان در زنجان خبر داد و گفت: این شهرک به زودی در زنجان راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه زنان به عنوان یک فرد تعیین‌کننده در انتخابات هستند، تصریح کرد: بانوان از نظر تشویق و ترغیب خانواده به شرکت در انتخابات نیز نقش تاثیرگذاری دارند.

 

آوازه با اشاره به اینکه نقش زنان در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی چشمگیر است، افزود: زنان هم در خلق حماسه سیاسی و هم در خلق حماسه اقتصادی تاثیرگذار هستند.

وی بر ضرورت توجه به توانمندی‌های بانوان در جامعه تاکید کرد و گفت: بانوان علاوه بر حضور در صحنه‌های مختلف آینده‌سازان جامعه را نیز آماده ورود به عرصه می‌کنند.

انتهای پیام/73003/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول