اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت:

مردم نسبت به انتخابات شوراها غافل نباشند

امام جمعه پاکدشت گفت: انتخابات شوراها نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مردم نباید نسبت به آن غفلت ورزند.

مردم نسبت به انتخابات شوراها غافل نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین لزومی امام جمعه پاکدشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهر پس از دعوت خود و نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی با اشاره به خطبه‌ای از نهج‌البلاغه، اظهار داشت: حضرت می‌فرمایند «تقوای الهی داشته باشید و از معصیت خدایی که در مقابل چشمانش هستید پرهیز کنید.»

امام جمعه پاکدشت گفت: ما در هر لحظه در برابر خدا هستیم، دقت داشته باشید، من روحانی، آن آقای کاسب، اداری، وزیر، وکیل، نماینده همه و همه در محضر خدا هستند، اگر این را باور کنیم 100 بار هم زمینه گناه فراهم شود گناه نمی‌کنیم، شیطان به عزت خداوند سوگند خورده است که بندگان را گمراه کند، مگر بندگان خالص خدا، برای این کار سراغ پیامبران و انبیا الهی هم می‌رود، استثناء در کار نیست، دام برای همه گسترده شده است.

وی در ادامه با اشاره به شاهدان الهی عنوان کرد: همین زمین از شاهدان باری‌تعالی است، در روز قیامت اخبار خود را بیان می‌کند، بنابراین اگر انسان این امر را باور نماید دیگر گناه نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام لزومی وی با اشاره به برگزاری اجلاس علما و بیداری اسلامی ابراز داشت: ‌700 عالم از 80 کشور در این اجلاس شرکت کردند که نشانگر ظرفیت بالای جهان اسلام به محوریت نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه پاکدشت هدف از برگزاری اجلاس علما و بیداری اسلامی را بررسی تهدیدها و ارائه راهکارها در زمینه موج بیداری اسلامی در منطقه ذکر کرد و افزود: بیداری اسلامی در بعضی از کشورها به ثمر نشست و اسلامگرایان در انتخابات پیروز شدند.

وی ادامه داد: همه کاندیداها باید این نقشه دشمن را به خوبی بشناسند و بدانند تنها راه مقابله با این ترفند‌ها و نقشه شوم دشمن مجهز شدن ملت به عنصر بصیرت، احساس تکلیف و حضور همه جانبه در صحنه انتخابات است.

حجت‌الاسلام لزومی با اشاره با انتخابات شورا‌های شهر و روستا گفت: مردم باید افراد دلسوز و امین را برای شوراهای شهر و روستا انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: انتخابات شورای شهر و روستا از انتخابات مهم کشور است که مردم باید در این انتخابات به افراد دلسوز و امین رأی دهند تا کشور آباد و مردم در رفاه و آرامش قرار گیرند.

امام جمعه پاکدشت ادامه داد: مردم باید از رأی دادن به افرادی که گرایش‌های باندی و حزبی دارند پرهیز کرده و شایسته‌ترین‌ها را انتخاب کنند، افراد امین، پاک، دلسوز، متخصص، متعهد به نظام و شهدا باید به عنوان نمایندگان مردم راهی شوراها شوند.

حجت‌الاسلام لزومی ویژگی های یک نامزد اصلح شورا را آگاهی به قانون، جامعه‌شناسی و باورمندی به مشورت معرفی و تاکید کرد: مردم در انتخاب افراد برای شوراها باید دقت کافی را داشته باشند و به کسانی رای دهند که شیفته قدرت نباشند.

امام جمعه پاکدشت در پایان با تبریک فرارسیدن 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، افزود: هدف از نامگذاری این روز به نام کار و کارگر تجلیل از این قشر و توجه به رفع مسایل و مشکلات آنان است.

وی از کارفرمایان درخواست کرد در پرداخت حقوق کارگران به توصیه دین اسلام توجه کنند.

انتهای پیام/2462/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول