اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

مشارکت گسترده ملت با بصیرت ایران در انتخابات آتی نماد تحقق حماسه سیاسی است

امام جمعه ایلام گفت: مشارکت گسترده و باشکوه ملت بزرگ و با بصیرت ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نماد تحقق حماسه سیاسی است.

مشارکت گسترده ملت با بصیرت ایران در انتخابات آتی نماد تحقق حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار داشت: مشارکت گسترده و باشکوه ملت ایران در انتخابات آتی سبب اقتدار نظام اسلامی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: ملت فهیم و بزرگ ایران همواره در شرایط حساس کشور در عرصه‌های مختلف با حضور باشکوه و حماسی خود دشمنان را ناکام می‌کنند و اقتدار نظام و اتحاد و همبستگی خود را به نمایش می‌گذارند و بار دیگر وفاداری خود را به امام و رهبری و نظام ولایی اثبات خواهند کرد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: مسئله دیگری که لازم است ملت بزرگ ایران نسبت به آن حساس باشند انتخاب فرد اصلح در انتخابات آتی است.

لطفی تصریح کرد: ویژگی‌های فرد اصلح را نیز رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظیم کارگران بیان فرمودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: معظم‌له در جمع‌بندی توانایی‌ها و ویژگی‌های مورد نیاز رئیس‌جمهور مطلوب به برخی از خصوصیات مهم اشاره فرمودند که ایمان به خدا و انقلاب و قانون اساسی، ایمان و اعتقاد به مردم و دارای روحیه مقاوم از جمله این ویژگی‌هاست.

وی ادامه داد: معظم‌له فرمودند کسانی‌ که در راس قوه اجرایی قرار می‌گیرند باید در مقابل فشارهای دشمن مقاوم باشند زود نترسند و از میدان خارج نشوند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: مقام معظم رهبری در فراز دیگری از بیاناتشان در خصوص ویژگی نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری فرمودند نامزد اصلح باید انسان‌ با تدبیری در سیاست خارجی و مسائل باشد و بر اساس عزت، حکمت و مصلحت حرکت کند.

لطفی تصریح کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری همه ابعاد انتخابات را به صورت جامع مدّنظر داشته و رهنمودهای لازم را در این زمینه مطرح فرمودند قطعاً ملت بزرگ ایران با پیروی از فرامین رهبری باشکوه‌ترین انتخابات را با حضور حداکثری برگزار خواهند کرد و بهترین فرد که دارای ویژگی‌های مورد نظر رهبر معظم انقلاب باشد در راس قوه مجریه قرار خواهند داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: البته اساسی‌ترین مسئله‌ای که رئیس‌جمهور آینده باید مدّنظر داشته باشد مسئله اقتصاد است چراکه مشکلات اقتصادی در ابعاد مختلف و دغدغه‌های اصلی رهبر فرزانه انقلاب و ملت بزرگ ایران است.

وی ادامه داد: رفع مشکلات معیشتی، اشتغال جوانان، مهار تورم و گرانی‌ها، رفع نابسامانی‌ها در بازار و تثبیت قیمت اجناس و کالا خواسته‌های به حق مردم و مطالبات رهبری از رئیس‌جمهور آینده است.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت‌های مهم هفته از جمله سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین ویژگی شهید مطهری صیانت از اندیشه‌های ناب اسلامی بود.

انتهای پیام/2246/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول