اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

حضور در انتخابات مهمترین مؤلفه حماسه سیاسی است

امام جمعه موقت کرمان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات مهمترین و نخستین مؤلفه برای شکل‌گیری حماسه سیاسی است.

حضور در انتخابات مهمترین مؤلفه حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمد صباحی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مصلای امام علی (ع) اظهار داشت: امام خمینی (ره) صدای تکبیر و توحید را به گوش مردم جهان رساند و ظالمان را به خفت انداخت و مظلومان را یاری کرد.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس علما و بیداری اسلامی ابراز داشت: ‌700 عالم از 80 کشور در این اجلاس شرکت کردند که نشانگر ظرفیت بالای جهان اسلام به محوریت نظام جمهوری اسلامی است.

صباحی هدف از برگزاری اجلاس علما و بیداری اسلامی را بررسی تهدیدها و ارائه راهکارها در زمینه موج بیداری اسلامی در منطقه ذکر کرد و افزود: بیداری اسلامی در بعضی از کشورها به ثمر نشست و اسلامگرایان در انتخابات پیروز شدند.

خطیب موقت جمعه کرمان در ادامه بیان داشت: حماسه سیاسی با برگزاری انتخابات باشکوه و حضور حداکثری شکل می‌گیرد.

صباحی عنوان کرد: حضور گسترده و فراگیر در انتخابات نخستین مولفه برای شکل‌گیری حماسه سیاسی است و حضور حداکثری به معنای حفظ نظام، اسلام و رقم خوردن سرنوشت ملت و کاهش تهدیدات و فشارهایی است که دشمن نسبت به کشور ما دارد.

وی، مردم را قهرمان نخستین مولفه شکل‌گیری حماسه سیاسی خواند و افزود: مردم در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در صحنه حضور داشتند.

امام جمعه موقت کرمان گفت: فضای سالم انتخابات دومین مولفه برای شکل‌گیری حماسه سیاسی است و این امر با پرهیز از تخریب و اهانت محقق می‌شود و باید آرامش از امروز تا انتخابات و بعد از انتخابات در کشور جاری و ساری باشد.

صباحی تصریح کرد: سومین مولفه برای شکل‌گیری حماسه سیاسی، نتیجه مطلوب است و مردم باید با مطالعه، تحقیق و پرسش بهترین گزینه را انتخاب کنند.

انتهای پیام/80019/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول