اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا تأکید کرد

رسیدگی به وضعیت شغلی خبرنگاران از اولویت‌های مجلس پس از انتخابات

نماینده مردم شهرضا در مجلس با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت شغلی خبرنگاران از جمله مهم‌ترین اولویت‌های مجلس پس از انتخابات است، گفت: شغل خبرنگاری از سختی کار قابل توجهی برخوردار است و اتخاذ سیاست‌های حمایتی برای خبرنگاران ضروری است.

رسیدگی به وضعیت شغلی خبرنگاران از اولویت‌های مجلس پس از انتخابات

عوض حیدرپور  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار کرد: یکی از مسایل مهمی که پیرامون شغل خبرنگاری وجود دارد بحث حضور خبرنگاران در عرصه‌های سخت و طاقت‌فرسا است که نیازمند اتخاذ سیاست‌های حمایتی برای این قشر تلاش‌گر جامعه است.

وی ادامه داد: میزان مخاطره‌ای که در حوزه خبرنگاری وجود دارد در سطح سایر مشاغل به مراتب کم‌تر است وبر این اساس باید زمینه بازنشستگی خبرنگاران با هفت هزار و سیصد روز سابقه کاری مهیا شود.

*‌ خبرنگاری جزو مشاغل سخت و زیان‌آور است

نماینده مردم شهرضا با اشاره به اینکه پس از برگزاری انتخابات 24 خرداد ،رسیدگی به وضعیت شغلی خبرنگاران جزو مهم‌ترین اولویت‌های مجلس است، افزود: اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی معتقد به لزوم دسته‌بندی شغل خبرنگاری در مشاغل سخت و زیان‌آور هستند و امیدواریم در آینده نزدیک این امر مهم اجرایی شود.

وی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده،طرح دسته‌بندی شغل خبرنگاری در مشاغل سخت تا دو ماه آینده تقدیم هئیت رئیسه مجلس شده و با تصویب نهایی آن زمینه رفع مشکلات تعداد قابل توجهی از خبرنگاران فراهم می‌شود.

انتهای پیام/63011/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول