اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

مسئولان از بیت‌المال برای تبلیغات انتخاباتی خود استفاده نکنند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعتبارت هزینه شده برای حضور مسئولان شهرداری اصفهان در برنامه زنده باد زندگی بهانه‌ای برای تبلیغات این افراد برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری بوده است.

مسئولان از بیت‌المال برای تبلیغات انتخاباتی خود استفاده نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا شیران پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه پارک و پروژه ناژوان اصفهان یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های فضای سبز اصفهان است، اظهار کرد: پارک ناژوان باید طبیعی بودن خود را حفظ کند اما در حال حاضر اقداماتی غیرطبیعی مانند راه‌اندازی تله‌سیژ و شهربازی سبب تبدیل این مجموعه به یک پارک سرطانی می‌شود.

وی با بیان اینکه پارک‌های طبیعی باید دارای شاخصه‌های طبیعی باشند و در اکثر کشور‌های پیشرفته موجود در دنیا این شاخصه‌ها رعایت می‌شود، اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته در پارک ناژوان با شعار در نظر گرفته شده برای این پروژه مبنی بر حفظ طبیعت پارک ناژوان تناقض دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر شاخصه‌هایی برای حفظ پارک‌های طبیعی جهانی وجود دارد، تصریح کرد: اختصاص پلیس پارک و ایجاد محدودیت در شب از شاخصه‌های پارک‌های طبیعی جهانی است.

وی با اشاره به اینکه پلیس اختصاص داده شده به پارک‌های طبیعی جهانی ترافیک را کنترل می‌کنند و امنیت موجود در این پارک‌ها را نیز تأمین می‌کنند، ادامه داد: اختصاص پلیس پارک برای مدیریت رفتار‌های ترافیکی موجود در پارک‌های طبیعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

شیران با بیان اینکه شهرداری اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته اصفهان با اختصاص اعتبارات ویژه‌ای نسبت به انعقاد قراردادی با صدا و سیما برای حضور در برنامه زنده باد زندگی اقدام کرده است، تأکید کرد: شواهد و دلایل موجود حاکی از این بوده که این قرارداد به صورت مشارکتی بوده و بدون شک درخواست انعقاد این قرارداد نیز از سوی شهرداری بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر نکوداشت اصفهان تمام شده اما سناریوی دیگری در اصفهان آغاز شده است، افزود: نکوداشت هفته اصفهان نباید بهانه‌ای برای شهرداری باشد تا شهرداری از اعتبارت بیت‌المال برای انجام تبلیغاتی به مناسبت برگزاری انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری استفاده کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان باید یک نسخه از این قرارداد را در اختیار بنده قرار بدهد، گفت: مشخص شدن نحوه هزینه شدن اعتبارات اختصاص داده شده برای برگزاری برنامه زنده باد زندگی از مطالبات مردم نیز از مطالبات مردم اصفهان نیز محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: اعتبارت هزینه شده برای حضور مسئولان شهرداری اصفهان در برنامه زنده باد زندگی بهانه‌ای برای تبلیغات این افراد برای نامزد شدن برای انتخابات ریاست جمهوری بوده و استفاده از بیت‌المال برای تبلیغات انتخاباتی جایز نیست.

شیران با بیان اینکه نباید با توجیه‌های غیر‌منطقی خودمان را فریب بدهیم، افزود: مسئولان باید سؤال‌های ایجاد شده در ذهن مردم را در این زمینه پاسخ بدهند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول