اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

مجریان در چارچوب قانون انتخابات باشکوهی برگزار می‌کنند

فرماندار پلدختر گفت: حماسه سیاسی با حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو عملی می‌شود و مجریان و دست‌اندرکاران با برنامه‌ریزی‌های لازم در چارچوب قانون، انتخاباتی سالم و با نشاط برگزار می‌کنند.

مجریان در چارچوب قانون انتخابات باشکوهی برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی صبح امروز در جمع هیئت‌های اجرایی این شهرستان بر بصیرت‌افزایی و مشارکت گسترده مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات تجلی حماسه سیاسی و انتخابات مظهر حماسه سیاسی و نماد اقتدار ملی کشور است.

وی تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی را تکلیف بزرگی دانست و گفت: برگزاری انتخابات سالم سبب مشروعیت نظام اسلامی می‌شود بنابراین مجریان اعم از اعضای اجرایی و نظارت به عنوان امین مردم باید در حفظ و نگهداری آرای مردم تلاش و از آن صیانت کنند.

فرماندار پلدختر افزود: مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند با همکاری با مجریان انتخابات و هم‌افزایی مثبت و نگاه قانون مدارانه در امر برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری تلاش کنند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات ناتوانای استکبار جهانی را دو چندان می‌کند، افزود: امروز بدخواهان و دشمنان اسلام و نظام برای حضور کمرنگ مردم و کمرنگ جلوه دادن اصل انتخابات پیش‌رو برنامه‌های گسترده‌ای را تدارک دیده‌اند.

فرماندار پلدختر گفت: مردم با هوشیاری، آگاهی و بصیرت به جهانیان این حقیقت را به اثبات می‌رسانند که ملت ایران اسلامی تحت هر شرایطی مدافع آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

رشیدی از مجریان و همه دست اندرکاران انتخابات خواست تا با عمل به وظیفه شرعی و قانونی، عالمانه وارد اجرای صحیح و سالم انتخابات شوند که این امر در انتخابات منجر به حضور با شکوه مردم، تقویت همبستگی در نظام دینی و هویت بخشی در نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

وی برگزاری انتخابات موفق و مردم سالارانه در نظام اسلامی را خلق حماسه‌ای ماندگار در تاریخ دانست و گفت: این امر سبب الگوی جهانی و بیداری اسلامی شده و مقدمه‌ای برای تشکیل امت اسلام و به دنبال آن تمدن اسلامی است که انتظارات به‌حق و تأکیدات مقام معظم رهبری است.

رشیدی حضور حداکثری مردم در انتخابات را بیانگر آگاهی، بصیرت مردم و مدیریت و تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: مجریان انتخابات در کنار نظارت یک نوع نگاه به انتخابات دارند و باید اقدامی انجام دهیم که برجستگی نظام، اتحاد و انسجام ملی را به نمایش بگذاریم.

فرماندار پلدختر برگزاری انتخابات سالم را موجب مقبولیت، مشروعیت و عزت نظام اسلامی دانست و گفت: ترغیب و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات پیش‌رو به منظور اجرای قانون، امانتداری و عدالت ضروری است.

انتهای پیام/2304/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول