اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بافت:

کاندیداها به توطئه‌های دشمنان در انتخابات توجه کنند

امام جمعه موقت بافت گفت: دشمنان هزینه‌های هنگفتی کرده‌اند که قبل از انتخابات فتنه‌ای بزرگ درست شود و یا حتی انتخابات برگزار نشود لذا کاندیداها باید به این نکته توجه کنند.

کاندیداها به توطئه‌های دشمنان در انتخابات توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام محسن سنجری ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر اظهار کرد: بعضی اوقات انسان دچار اندوه و حزن زیادی می‌شود که گناه کردن یکی از عوامل این امر است.

وی در مورد راه‌های جلوگیری و رفع حزن و اندوه گفت: در روایات راضی بودن به تقدیر الهی، دیدار و صله‌ رحم، رفاقت و دوستی با مردم، خوردن انگور سیاه، کشمش، روغن زیتون و گلابی، گردش در طبیعت و نگاه به آب و سبزه در رفع حزن و اندوه مفید است.

سنجری افزود: بعضی از اندوه‌ها هم پسندیده است و شیعه با غم و اندوه اهل بیت (ع) محزون و با شادی آنها شاد می‌شوند.

خطیب موقت جمعه بافت در خطبه دوم با تبریک روز معلم گفت: رسول خدا (ص) می‌فرمایند «در مقابل دو کس اگر امیر هم هستی، برخیز، یکی پدر و دیگری معلم» و در جای دیگر حضرت وقتی دیدند، عده‌ای در مسجد به تعلیم عده‌ای دیگر پرداخته‌اند در حق آنها دعا کردند و فرمودند «خداوند مرا معلم آفریده است».

سنجری به ویژگی معلمان خوب با استفاده از روایات پرداخت و اضافه کرد: معلم خوب دارای اخلاص، برقراری عدالت میان شاگردان، عمل به گفتار و در آموزش و تعلیم متواضع است.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در اجلاس بیداری اسلامی که با حضور 800 شخصیت از کشورهای مختلف جهان برگزار شد، گفت: ایشان فرمودند «روسای نامطمئن بعضی از این کشورها و تلاش کانون‌های شهوت‌ران از علل تهدید بیداری اسلامی است».

امام جمعه بافت در این مورد با اشاره به گفته‌های شاه عربستان مبنی بر اینکه برای تغییر رژیم سوریه حتی اگر 200 میلیارد دلار لازم باشد، هزینه می‌کنیم و سخنان شاه قطر که گفته تاکنون 6 میلیارد دلار هزینه کرده‌ایم و چند برابر پولی که نسبت به افسران سوری به تروریست‌ها در سوریه داده می‌شود بر این نکته تاکید کرد: این موارد بیداری اسلامی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سنجری با اشاره به انتخابات خرداد ‌ماه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نکات بسیار مفیدی را در زمینه انتخابات بیان فرمودند که لازم است تمام کاندیداها چه ریاست جمهوری و چه شوراها به آن عمل کنند.

وی توجه به رفتارهای دشمن در انتخابات را از جمله فرمایشات رهبری در زمینه انتخابات ذکر کرد و افزود: دشمنان ما هزینه‌های هنگفتی کرده‌اند که قبل از انتخابات فتنه‌ای بزرگ درست شود و یا حتی انتخابات برگزار نشود که کاندیداها باید به این نکته توجه کنند.

سنجری توجه به قانون و قانونگرایی را از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات برشمرد و ادامه داد: مسئولان دولتی و غیردولتی باید مطیع قانون بوده و طبق قانون عمل کنند.

وی از برگزاری یادواره 350 شهید دوران دفاع مقدس و سه شهید گمنام با سخنرانی سردار قاسم سلیمانی، رزمایش الی بیت‌المقدس و همچنین برگزاری مسابقه دو صحرانوردی انتخابی آسیا در شهرستان بافت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/2446/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول