اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

مردم در انتخابات به اصلح‌ترین کاندیدا رأی دهند

امام جمعه قزوین گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به اصلح‌ترین کاندیدا رأی دهند.

مردم در انتخابات به اصلح‌ترین کاندیدا رأی دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در نماز جمعه این هفته شهر قزوین اظهار داشت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با در نظر گرفتن ملاک‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب با تأمل کامل و دقیق در سوابق و توانمندی‌های کاندیداها بهترین و اصلح‌ترین کاندیدا را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی کشور در تمام عرصه‌ها پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است، افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظامی مقتدر و مستحکم در برابر بدخواهان و دشمنان شده به گونه‌ای که خواب راحت را از استکبار جهانی گرفته و پایه‌های آن‌ها را سست کرده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی توسعه و ترویج مسائل اخلاقی و معرفتی بوده که باید در این زمینه توجهات در کشور بیشتر شود.

باریک‌بین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در 24 خرداد ماه جاری تصریح کرد: ملت مسلمان ایران اسلامی باری دیگر در انتخابات حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند که شرکت عمومی و همگانی مردم در حماسه بزرگ انتخابات به دشمنان خواهد فهماند که ملت ایران در تمام صحنه‌ها پشت نظام خود ایستاده است.

این مسئول ادامه داد: سه دهه است که دشمنان فشارهای سیاسی و اقتصادی بر ملت ایران اسلامی وارد می‌کنند و از هر طریقی به دنبال آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند اما کوچک‌ترین آسیبی به اراده آهنین ملت ایران وارد نشده است.

وی با اشاره به راهبرد مقام معظم رهبری در سال جاری گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا صحنه ظهور و بروز اراده ملت ایران است که اقتدار ملت ایران را به دنیا نشان می‌دهد.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: ملت مسلمان ایران با حضور گسترده در انتخابات 24 خرداد ماه جاری همانند سوم خرداد ماه که پیروزی نظامی کشور بر دشمنان بود، باری دیگر روزی به یادماندنی را به وجود می‌آورند.

باریک‌بین با اشاره به اجلاس بیداری اسلامی ابراز داشت: برگزاری این اجلاس اقدامی بسیار مفید و ارزشمند بود که بیانات حکیمانه رهبر عالی قدر انقلاب در اجلاس بیداری اسلامی بسیار راهگشا شد و مورد استقبال علما حاضر نیز قرار گرفت.

وی تصریح کرد: حضور 700 عالم و اندیشمند از سراسر جهان و از ملیت‌های گوناگون تحت یک عنوان یعنی بیداری اسلامی در زمانی که دشمنان امت اسلامی با تفرقه‌انگیزی به دنبال این هستند که در کشورهای اسلامی آتش فرقه‌گرایی را شعله‌ور کنند، بسیار با ارزش بود.

خطیب نماز جمعه قزوین با اشاره به فرارسیدن روز بسیج سازندگی اضافه کرد: امروز بسیج سازندگی در روستاها با احداث مساجد، کانال، راه، مدرسه و اقداماتی که در زمینه عمرانی و کشاورزی انجام می‌دهد گام‌های مؤثری در پیشرفت و آبادانی روستاها برداشته است.

باریک‌بین با بیان اینکه معلمی شغل انبیا است، اذعان داشت: معلمان نقش بسزایی در پرورش نوجوانان و جوانان این مرز و بوم دارند که باید در تکریم جایگاه آنان در جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام/77003/ن40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول