اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی خبر داد:

اعزام دانشجویان خراسان جنوبی به عمره مفرده/راه‌اندازی پروازهای بیرجند ـ نجف

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: امروز دومین کاروان دانشجویی استان به عمره مفرده اعزام می‌شود.

اعزام دانشجویان خراسان جنوبی به عمره مفرده/راه‌اندازی پروازهای بیرجند ـ نجف

به گزارش خبرنگار فارس از بیرجند، ابوالفضل نوفرستی صبح امروز در جمع دانشجویان در ارتباط با اعزام دانشجویان به حج عمره اظهار کرد: امسال دو کاروان دانشجویی به سفر زیارتی و معنوی حج مشرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه نخستین کاروان دانشجویی 31 فروردین‌ماه سال جاری به عمره مفرده اعزام شده است، اذعان داشت: ظرفیت این کاروان 240 نفر بوده است.

اعزام دانش‌آموزان به حج عمره

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی ادامه داد: در سال‌جاری دومین کاروان دانشجویی برای عمره مفرده امروز اعزام می‌شوند.

نوفرستی با اشاره به اینکه امسال دانش‌آموزان نیز به حج عمره مشرف شده‌اند، تصریح کرد: این کاروان 26 فروردین‌ماه سال جاری با ظرفیت 122 دانش‌آموز به مدینه مکرمه اعزام شدند.

وی از ارائه خدمات توسط سازمان حج و زیارت به زائران خبر داد و افزود: این سازمان به آموزش عوامل مجرب و توانمند برای کاروان‌ها اقدام کرده است.

برگزاری جلسات هم‌اندیشی در خراسان جنوبی

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه جلسات هم‌اندیشی متعددی در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار شده است، گفت: برگزاری این جلسات برای ارتقای خدمات‌دهی به زائران بوده است.

نوفرستی از راه‌اندازی و تاسیس دفاتر و شرکت‌های خدمات زیارتی در تمام نقاط استان خبر داد و اضافه کرد: این دفاتر در بیشتر بخش‌ها و شهرستان‌های خراسان جنوبی به ارائه خدمات مشغول هستند.

وی با اشاره به اینکه کادر اجرایی به آشپزخانه‌های عتبات عالیات برای خدمت به زائران اعزام شده‌ است، متذکر شد: سازمان حج و زیارت خراسان جنوبی بیش ‌از 14 مدیر ثابت هتل به عراق اعزام کرده است.

راه‌اندازی پروازهای بیرجندـ نجف

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان حج و زیارت خراسان جنوبی برای انجام پیش ثبت‌نام از زائران با پست بانک قرارداد بسته است، یادآور شد: از دیگر خدمات این سازمان می‌توان به راه‌اندازی پرواز‌های بیرجند ـ نجف و تداوم این پروازها به صورت هفتگی اشاره کرد.

نوفرستی خاطر نشان کرد: برای رفع نواقص احتمالی در رستوران‌ها و اماکن اقامتی بین راهی در دو نوبت از مبدأ اعزام زائران تا مرز مهران بازدید صورت گرفته است.

انتهای پیام/2248/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول