اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حج و زیارت خراسان‌رضوی:

پروازهای حج تمتع خراسان شمالی و جنوبی از مشهد انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حج و زیارت خراسان‌رضوی گفت: پروازهای امسال حج تمتع خراسان شمالی و خراسان جنوبی نیز از مشهد انجام می‌شود.

پروازهای حج تمتع خراسان شمالی و جنوبی از مشهد انجام می‌شود

مسعود مجردی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: اعزام زائران حج تمتع سال 91 از 20 مهرماه در استان خراسان‌رضوی آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته پروازهای زائران استان‌های خراسان‌شمالی و خراسان‌جنوبی نیز از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد انجام می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت خراسان‌رضوی به تعداد کاروان‌های این استان‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: از استان خراسان‌جنوبی تعداد 866 زائر در قالب 6 کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند، از استان خراسان‌شمالی نیز تعداد 644 زائر در قالب 4 کاروان از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به عربستان اعزام می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان‌رضوی به زائران اعزامی از استان خراسان‌رضوی نیز اشاره و افزود: 8 هزار و 519 زائر و عوامل در قالب 53 کاروان از استان رضوی به حج اعزام می‌شوند.

وی بیان داشت: مجموع زائران اعزامی از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی تعداد 10 هزار و 49 نفر هستند که همگی از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مجردی افزود: طول سفر حج امسال بین 30 تا 36 روز است و تمام حجاج استان، مدینه بعد هستند و هم‌چنین پروازهای حج استان توسط شرکت هواپیمایی ماهان صورت خواهد گرفت.

مدیرکل حج و زیارت استان خراسان‌رضوی درباره عمره مفرد سال گذشته نیز خاطرنشان کرد: اعزام زائران از12 بهمن‌ماه سال گذشته آغاز و 28 تیرماه به پایان رسید و مجموعاً تعداد 95 هزار و 888 نفر از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به عمره اعزام شدند که از این تعداد حدود 87 هزار نفر از خراسان‌رضوی به حج اعزام شدند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول