اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی خبر داد:

اعزام کاروان سالمندان خراسان جنوبی به عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی از اعزام کاروان سالمندان خراسان جنوبی به عتبات عالیات خبر داد.

اعزام کاروان سالمندان خراسان جنوبی به عتبات عالیات
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ابوالفضل نوفرستی ظهر امروز در بازدید از دفاتر زیارتی شهرستان بیرجند از افتتاح نمایشگاه بزرگ حج در محل مصلی المهدی بیرجند خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه جلوه‌هایی از منی، عرفات، جبل‌الرحمة، مزدلفه قربانگاه به نمایش درمی‌آید و مردم می‌توانند همه روزه از این فضای معنوی بازدید کنند.
وی افزود: در سال‌های گذشته نمایشگاه مکه و مدینه در محل هیئت حسینی بیرجند برگزار می‌شد که امسال بنا شد که نمایشگاه مکه و مدینه در شهرستان فردوس برگزار شود و در این نمایشگاه جلوه‌هایی از مسجدالحرام و مسجدالنبی به نمایش گذاشته می‌شود.
مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مشترک با دفتر امور بانوان در محل نمایشگاه به مناسبت روز دختر و حضور پرسنل و کارگزاران حج استان در مزار شهدای انقلاب در هشت سال دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب را از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط این مجموعه از آغاز هفته حج عنوان کرد.
نوفرستی به برنامه‌های اجرا شده در محل نمایشگاه اشاره کرد و گفت: برگزاری دعای توسل، کمیل، عرفه، پخش فیلم، بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از نمایشگاه و برگزاری شب شعر ولایی از جمله این برنامه‌ها است.
وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 16 هزار نفر به عتبات عالیات و 10 هزار نفر زائر به حج تمتع اعزام شدند که نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است؛ شأن یک مدیر در شرکت حج و زیارت، شأن نوکری زائران است و اگر با این هدف پیش برود به توفیقات زیادی دست می‌یابد.
نوفرستی از اعزام بیش از 8 هزار نفر زائر در قالب 212 کاروان به عتبات عالیات در شش ماهه اول امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر پروازهای عتبات عالیات عراق از مسیر بیرجند، آبادان و پروازهای مستقیم عتبات عالیات عراق از فرودگاه بیرجند به بغداد صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول