اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه حج خراسان جنوبی

تمثال شهدای دفاع مقدس در معرض دید عموم گذاشته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: تمثال شهدای دفاع مقدس در نمایشگاه حج خراسان جنوبی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

تمثال شهدای دفاع مقدس در معرض دید عموم گذاشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ابوالفضل نوفرستی عصر امروز در نشست برنامه‌ریزی دفاع مقدس در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین در این غرفه عکس افرادی که در سفرهای زیارتی نیز فوت کرده‌اند در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته می‌شود.

وی تقارن هفته دفاع مقدس با هفته حج را بسیار مبارک برشمرد و افزود: هفته دفاع مقدس هر سال باید با رویکردهای جدیدتری برگزار شود.

* رویکرد جدید دفاع مقدس بحث جنگ نرم است

مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی تصریح کرد: رویکرد جدید دفاع مقدس بحث جنگ نرم است و در حال حاضر نیز شاهد آثار آن هستیم.

نوفرستی ادامه داد: رویکرد نمایشگاه حج امسال نیز یک رویکرد فرهنگی است و همانند گذشته جلوه‌هایی از حرم پیامبر (ص) و کعبه در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته می‌شود.

وی با محکوم کردن توهین به پیامبر اعظم (ص)، گفت: دشمنان از همان اوایل انقلاب توطئه‌های زیادی برای براندازی نظام داشتند اما همه توطئه‌های آنها تاکنون خنثی شده است.

مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی ایران بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: جنگ هشت ساله‌ای که بر نظام اسلامی تحمیل شد نعمت‌هایی را برای نظام به ارمغان آورده است.

* نقش خبرنگاران در معرفی فرهنگ دفاع مقدس مهم است

نوفرستی نقش خبرنگاران را در معرفی فرهنگ دفاع مقدس مهم عنوان کرد و افزود: باید رسانه‌ها برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و همچنین دستاوردهای دفاع مقدس بیشتر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه برخی اوقات دغدغه‌های مقام معظم رهبری روی زمین می ماند، یادآور شد: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول