اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای آموزش و پرورش فردوس خبر داد

اهدای 1200 سبد غذایی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت فردوس

دبیر شورای آموزش و پرورش فردوس گفت: یک‌هزار و 200 سبد غذایی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان فردوس اهداء شده است.

اهدای 1200 سبد غذایی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت فردوس

سید‌مهدی علی‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند به مناسبت 12 اردیبهشت روز معلم اظهار کرد: آموزش و پرورش گسترده‌ترین نهاد فرهنگی، علمی، آموزشی و تربیتی کشور و اثرگذارترین وزارتخانه در تعلیم و پرورش نسل‌ها است.

وی با اشاره به اینکه کمتر خانواده‌ای را می‌توان یافت که مستقیم یا غیر مستقیم با آموزش و پرورش مرتبط  نباشد، افزود: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فردوس نیز همسو با سیاست‌های وزارت و سند تحول بنیادین و سند درس ملی برای بومی‌سازی برنامه‌ها و توسعه رشته‌ها و ارتقاء وضعیت آموزشی و تربیتی گام اساسی برداشته است.

برگزاری همایش نانو در فردوس

دبیر شورای آموزش و پرورش فردوس از برگزاری 11 جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: همایش تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور در سال گذشته برگزار شده است.

علی‌پرست همایش تجلیل از هنرآموزان تمامی هنرستان‌ها و ارائه مقالات برگزیده با حضور مسئولان استانی با هدف توسعه کمی و کیفی رشته‌های هنرستانی و برگزاری همایش نانو به تفکیک همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان به منظور آشنایی همکاران و دانش‌آموزان با تکنولوژی نانو را از دیگر فعالیت‌های ویژه در معاونت آموزشی برشمرد.

وی از همایش راهبردی زبان انگلیسی با حضور دبیران راهنمایی و دبیرستانی خبر داد و اضافه کرد: همایش شهدای هسته‌ای با حضور پدر شهید احمدی روشن با همکاری بنیاد شهید و سپاه پاسداران در بین هزار دانش‌آموز برگزار شده است.

تقدیر از ایثارگران و جانبازان فرهنگی فردوس

دبیر شورای آموزش و پرورش فردوس تشکیل سه جلسه کارگروه تخصصی کیفیت بخشی آموزشی، تشکیل سه جلسه کارگروه تخصصی تبیین سند تحول بنیادین و برگزاری کلاس‌‌های ضمن خدمت پایه‌های دوم و ششم ابتدایی و همچنین 10 جلسه نشست در محضر قرآن با حضور امام جمعه شهرستان فردوس و اساتید را از مهم‌ترین فعالیت‌های معاونت آموزشی برشمرد.

علی‌پرست از اهدای یک هزار و 200 سبد غذایی از طرف خیرین و همکاران فرهنگی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان فردوس خبر داد و تصریح کرد: از ایثارگران و جانبازان فرهنگی هم تقدیر شده است.

وی از تکمیل مدرسه راهنمایی 12 کلاسه سید جمال‌الدین اسدآبادی در شهرستان فردوس خبر داد و اذعان داشت: دو کلاس درس از جنس ساندویج پنل در دبستان استقلال چاهنو توسط خیرین احداث شده است.

بهره‌برداری دبستان پنج کلاسه توسط خیرین مدرسه‌ساز

دبیر شورای آموزش و پرورش فردوس با اشاره به اینکه دو نمازخانه به مساحت 312 متر مربع در مدارس فردس تکمیل شده است، گفت: یک باب دبستان پنج کلاسه توسط خیرین افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

علی‌پرست یادآور شد: سالن ورزشی خواهران توسط جامعه یاوری فرهنگی در محل زمین اهدایی خیرین 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی سوله چند منظوره شهید مطهری، افتتاح و بهره‌برداری از مدرسه 12 کلاسه 22 بهمن و تامین پنج کانکس جهت کمبود کلاس را از دیگر فعالیت‌های ویژه در معاونت برنامه‌ریزی و پشتیبانی برشمرد.

انتهای پیام/69013/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول