اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی تاکستان خبر داد

فعالیت 150 تشکل مذهبی و فرهنگی بانوان در تاکستان

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان از فعالیت 150 تشکل مذهبی و فرهنگی بانوان در سطح این شهرستان خبر داد.

فعالیت 150 تشکل مذهبی و فرهنگی بانوان در تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، لیلا مهدی‌بیگی اظهار داشت: از این تعداد 131 هیئت مذهبی بانوان، 13 کانون فرهنگی تبلیغی و هفت مؤسسه و مرکز قرآنی در سطح شهرستان تاکستان فعالیت مستمر دارند.

وی افزود: در همین راستا اداره تبلیغات اسلامی با هماهنگی و همکاری این تشکل‌ها، مبلغان را در طول سال و در ایام و مناسبت‌های مختلف و به منظور ارتقای سطح آگاهی و بینش مذهبی، دینی و قرآنی خواهران به این تشکل‌ها اعزام می‌کند.

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان تصریح کرد: حضور در صحنه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و مذهبی و شرکت در برنامه‌ها و مراسم اداره تبلیغات اسلامی از مشخصه‌های بارز تشکل‌های بانوان در این شهرستان محسوب می‌شود.

مهدی‌بیگی خاطرنشان کرد: بانوان یکی از عناصر مهم فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در سطح جامعه به شمار می‌روند و اگر نیم نگاهی به دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و صحنه‌های جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بیاندازیم مشاهده می‌کنیم که نقش بانوان در عرصه‌های مختلف بسیار مهم و تأثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: امروز نیز زنان در سنگرهای ترویج فرهنگ اسلامی و اعتقادات و باورهای دینی و گسترش فرهنگ ناب اسلامی، پرشورتر از گذشته به انجام رسالت‌های تاریخی خود مشغول هستند.

انتهای پیام/77002/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول